فعالیت جهادی در اولویت اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد

فعالیت جهادی و کمک‌های مومنانه برای مردم حاشیه شهرها در اولویت برنامه‌های اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، فعالیت‌های جهادی و کمک به مردم نیازمند در ایام کرونایی در اولیت برنامه‌های  اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد.

زکیه شعبانی در گفت‌وگو با ایسکانیوز ضمن اعلام این خبر بیان کرد: محبان اهل بیت(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری جزو محدود تشکل‌های دانشجویی بود که توانست انتخابات خود را در زمان تعیین شده، برگزار کند اما متاسفانه با شیوع ویروس کرونا در کشور همزما شد.

وی ادامه داد: اعضای جدید شورای مرکزی محبان اهل بیت‌(ع) یکسری برنامه را مصوب کرده‌ بودند تا در فصل جدید این تشکل انجام دهند ولی به خاطر بیماری کرونا متاسفانه موفق نشدند به صورت کامل فعالیت‌ها را پیش ببرند.

قائم‌مقام اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: بسیاری از برنامه‌ها و همایش‌ها به حضور دانشجویان و اعضای شورای مرکزی نیازمند بود که به خاطر محدویت‌های کرونایی امکان تجمعات دانشجویی نبود و در نتیجه مراسمات لغو شد.

وی با بیان اینکه بیشتر فعالیت‌های دانشجویی در دوران کرونایی به صورت مجازی و جهادی است، گفت: محبان اهل بیت(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری فعالیت‌های خود را در چهار گروه بیانیه، مصاحبه، وبینار و کمک‌های جهادی است.

شعبانی ادامه داد: اعضای شورای مرکزی محبان اهل بیت(ع) با توجه به رویدادها و وقایع داخلی و خارجی مواضع خود را از طریق بیانیه و مصاحبه اعلام کرده و این خصوص مسائل پیرامون خود منفعل نبوده‌اند.

دبیر سابق محبان اهل بیت(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری یادآور شد: دانشجویان عضو اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران فعالیت‌های جهادی خود را در 2 حوزه کمک‌های مومنانه و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی در مناطق محروم کشور و حاشیه‌ای تهران فعالیت داشتند.

وی اضافه کرد: توزیع اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده و ضد عفونی کردن اماکن شهری و عمومی در اوایل شیوع بیماری کرونا در اولویت فعالیت‌های جهادی قرار داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =