برگ برنده فکری نسبت به شفر، استراماچونی و مجیدی

محمود فکری بالاخره برای بازی با شهرخودرو، جسارت خود را به کار گرفت و با ترکیبی متفاوت تیمش را به زمین فرستاد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)- هادی شاه‌مرادی، عملکرد استقلالِ محمود فکری در هفته های نخست لیگ برتر، علیرغم نتایج نسبتا خوبی که گرفت، با انتقاداتی همراه بود تا مشخص شود خانواده آبی فارغ از پیروزی در زمین، نمایش جذاب از تیمشان مطالبه دارند. موضوعی که در روزهای اخیر و پس از توقف مقابل پیکان، به اصلی ترین چالش سرمربی استقلال تبدیل شد.

محمود فکری بالاخره برای بازی با شهرخودرو، جسارت خود را به کار گرفت و با ترکیبی متفاوت تیمش را به زمین فرستاد. او علاوه بر تغییر تاکتیکی نسبت به بازی‌های قبل، جوانگرایی را نیز مبنای تصمیمش قرار داد که در رقم خوردن برتری مقابل قرمزهای مشهدی تاثیر بسزایی داشت.

محمود فکری که تا پیش از این هدایت هر تیمی را بر عهده داشته، به جوانان آن تیم بیشتر میدان داده، بالاخره تصمیم گرفت در استقلال نیز این برنامه را پیاده کند.
هرچند نمایش استقلال مقابل شهرخودرو آنطور که باید هواداران این تیم را راضی نکرد اما تحول مثبت صورت گرفته در عملکرد شاگردان فکری نیز کاملا مشهود بود.

میدان دادن به بازیکنان کم ادعا و باانگیزه، موضوعی است که اکثر مربیان عزم و جسارت لازم برای انجامش را ندارند. بهترین گواه این ادعا، مربیان اخیر تیم استقلال هستند. شفر، استراماچونی و مجیدی هیچکدامشان اعتقادی به جوانگرایی در ترکیب نداشتند، اما محمود فکری کاملا خلاف این باور را در سر دارد.

به نظر می‌رسد فکری که محمود فکری به حال استقلال کرده، این کارآیی را دارد که با تلاش بیشتر در هفته‌های آتی، کاملتر شده و چشم‌نوازی تاکتیکی بازی این تیم را ارتقا دهد. قطعا آن روز همه از جوانگرایی به عنوان برگ برنده محمود فکری خواهند گفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =