تماشای صحنه تصادف باز حادثه آفرید/ ۵ مصدوم در پی برخورد ۶ خودرو

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک خودروی سمند از مسیر منحرف می شود و با تیرچراغ برق برخورد می کند که تماشای این صحنه باعث تصادف ۶ خودروی دیگر و مصدومیت ۵ نفر می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در جاده خاوران اظهار داشت: در ساعت ۱۰:۳۹ صبح امروز برخورد چند دستگاه خودرو در غرب به شرق جاده خاوران، مقابل محله توتک به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام می‌شود.

وی افزود: یک دستگاه خودروی سمند با دو سرنشین به دلایل نامشخص از مسیر منحرف می‌شود و با تیر چراغ برق کنار جاده برخورد می‌کند. در اثر این حادثه یک مرد ۲۶ ساله دچار مصدومیت شدید می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: متأسفانه خودروهای عبوری سرعتشان را کم می‌کنند و به تماشای صحنه می پردازند و این مسئله باعث می شود که یک ترافیک کاذب ایجاد شود.

ملکی تصریح کرد: به دلیل کند شدن حرکت، ۶ دستگاه خودروی دیگر از جمله کامیون کمپرسی، پراید و پژو با هم برخورد می‌کنند.

وی افزود: پیش از رسیدن آتش نشانان سرنشینان از وسایل نقلیه خارج می‌شوند و در نهایت ۵ نفر در پی این تصادفات که شامل سه خانم و دو آقا می‌شوند، مصدوم شدند. البته حال یکی از آنان وخیم است.

وی در پایان با گلایه از رفتار نادرست مردم در وقوع حوادث و تصادفات، اظهار داشت: عملیات آتش نشانان در ساعت ۱۲:۳۱ به پایان رسید اما اگر مردم به تماشای صحنه تصادف نمی‌ایستادند، شاید شش خودروی دیگر هم با هم برخورد نمی‌کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =