سقوط ١٨ پله‌ای پرسپولیس با یک باخت

آخرین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد که طبق آن تیم فوتبال پرسپولیس در رده اول باشگاه‌های ایران و پنجم آسیا قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان قهرمان چهار فصل اخیر فوتبال ایران با یک پله سقوط در رده پنجم آسیا قرار گرفت. همچنین این تیم در رده بندی جهانی نیز با ۱۸ پله سقوط در رتبه ۱۰۸ جهان ایستاد.

در بین تیم های ایرانی بعد از پرسپولیس تیم های استقلال و سپاهان به ترتیب در رده های دوم و سوم ایران قرار گرفتند که طبق رنکینگ اعلام شده، استقلال در رتبه ۱۱ آسیا و ۲۲۴ جهان و سپاهان در رتبه ۲۵ آسیا و ۳۷۸ جهان حضور دارند.

اما جایگاه نخست فوتبال آسیا بدون تغییر باقی ماند و همچنان در اختیار الهلال عربستان است. تیمی که مدتهاست رده نخست فوتبال باشگاهی قاره کهن را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است تیم های اولسان هیوندای کره جنوبی(قهرمان لیگ قهرمانان آسیا)، چئونبوک موتورز کره‌جنوبی و کاوازاکی فرونتاله ژاپن به ترتیب جایگاه دوم تا چهارم را از آن خود کردند.

در رده‌بندی جهانی نیز همچنان بایرن مونیخ آلمان در رتبه نخست ایستاده است و بعد از آن لیورپول و منچسترسیتی از انگلستان در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند و رئال مادرید از اسپانیا نیز در رده چهارم این رده بندی حضور دارد.

١٠ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان به شرح زیر است:

۱- بایرن مونیخ (آلمان)
۲- لیورپول ( انگلیس)
۳- منچسترسیتی ( انگلیس)
۴- رئال مادرید ( اسپانیا)
۵- پاریس سنت ژرمن ( فرانسه)
۶- اتلتیکو مادرید ( اسپانیا)
۷- اینتر میلان ( ایتالیا)
۸- یوونتوس ( ایتالیا)
۹- لاپزیک ( آلمان)
۱۰- بارسلونا ( اسپانیا)

انتهای پیام/

کد خبر: 1085192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =