حذف افراد موثر نظام در دستور استکبار جهانی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: حذف افراد موثر در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی، در دستور کار استکبار جهانی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در کارگروه دانشجویی و دانشگاهیان ستاد بزرگداشت دهه فجر سال ۱۳۹۹ انقلاب اسلامی استان گیلان که با حضور نمایندگان دانشگاه‌های استان گیلان در دفتر وی برگزار شد، با گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و دهه بصیرت اظهار کرد: ایران اسلامی، از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون مورد هجمه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری استکبار جهانی و در راس آن امریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته است.

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با یادآوری ترورهای ناجوانمردانه اندیشمندان و پایه‌گذاران انقلاب مانند شهیدان مطهری، بهشتی، رجائی، باهنر و مفتح از جمله جنایت‌های منافقان در طول تاریخ است، افزود: اوج جنایت استکبار جهانی در شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی کاملا مشهود است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه شخصیت مردمی و تاثیرگذاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مجامع بین‌المللی و منطقه بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: حذف افراد موثر در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی، در دستور کار استکبار جهانی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه ایجاد نفاق میان مردم و حاکمیت از برنامه‌های اصلی استکبار جهانی است که از طریق اخبار نادرست انتقال داده می‌شود، خاطرنشان کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در عرصه‌های مختلف همانند ۹دی نقشه دشمن نقش برآب شد و کام استکبار جهانی را تلخ کرد.

دوستار حضور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان گیلان که با حضور خود در ۹‌دی بار دیگر با آرمان‌های امام‌خمینی(ره) و مقام معظم‌رهبری تجدیدبیعت کردند، افزود: استکبار جهانی درصدد آنست تا حضور پررنگ و پرشور مردم را کمرنگ‌تر جلوه دهد.

وی با بیان این که مناسبت‌هایی همانند ۱۲ فروردین، روزقدس، ۱۳ آبان، ۱۶ آذر و ۹ دی نماد حرکت‎های ملی است که در راس آن ۲۲ بهمن وجود دارد، مطرح کرد: اجرا و نقش‌آفرینی در مراسم‌های انقلابی یک حرکت مردمی است که تنها زمینه‌سازی و هماهنگی آن توسط مسئولان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =