شهید سلیمانی نماد «مقاومت» بود/ رادیو مقاومت باید همیشگی باشد

علی ربیعی گفت: رادیو مقاومت رادیو یک ایام نیست بلکه همیشگی باید باشد، نتیجه مقاومت را خواهیم دید درست است که رادیو مقاومت تازه تاسیس شده اما اساس مقاومت همیشه بوده و خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، علی ربیعی سخنگی دولت در برنامه "مرد میدان" گفت: رادیو مقاومت رادیو یک ایام نیست بلکه همیشگی باید باشد، نتیجه مقاومت را خواهیم دید درست است که رادیو مقاومت تازه تاسیس شده اما اساس مقاومت همیشه بوده و خواهد بود.

وی افزود: بعضی از آدم‌ها از فرد و یک نفر فراتر رفته برخی‌ها یک شهر را تحت تاثیر قرار می‌دهند برخی یک جامعه را، شهید سلیمانی فراتر از یک کشور و ملت را تحت تاثیر قرار داد برخی از انسان‌ها خود یک گفتمان هستند و به تنهایی یک ایده و نظریه و مکتب هستند که شهید سلیمانی نمونه گفتمان مقاومت هستند.

ربیعی مطرح کرد: کنش‌های فرد و نسبت وی با جامعه جایگاه فرد را شکل می‌دهد، شهید سلیمانی در دل تمام اقشار و افراد با هر نگرش و دیدگاه و اعتقادی قرار داشت و منحصر به یک فرد و گروه و جناح نبود، مرور ویژگی‌های شهید سلیمانی برای همه ضروری و نیاز است.

سخنگوی دولت عنوان کرد: برخی از افراد فراتر از زمان خود تاثیر می‌گذارند و برای یک جامعه افتخار آفرینی می‌کنند. شهید سلیمانی یک نمونه و نماد مقاومت است.

ربیعی اظهار کرد: شهید سلیمانی یک استراتژیست بود و تفکر استراتژیک داشت و فهم عمیقی از مسائل اجتماعی داشت. نوعی دیپلماسی که مختص سردار بود و می‌توان دیپلماسی سلیمانی نامید هیچوقت عرصه سیاسی را در مقابل عرصه نظامی نمی‌دانست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =