۲۷ بسته حمایتی بین مردم نیازمند شهرک امام رضا(ع) توزیع شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس از توزیع ۲۷ بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، 27 بسته کمک معیشتی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

افشین ترکاشوند در گفت‌وگو با ایسکانیوز ضمن اعلام این خبر بیان کرد: بسیج دانشجویی واحد پردیس این بسته‌ها را به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی بین افراد کم برخودار توزیع کرد.

وی ادامه داد: بسته‌های حمایت معیشتی هر کدارم به ارزش ۵۰۰ هزار تومان و شامل ارزاق خشک و بهداشتی (مواد ضد عفونی کننده) بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد درباره مکان توزیع بسته‌های کمک معیشتی عنوان کرد: اعضای بسیج  دانشجویی در بررسی ‌هایی که انجام دادند و با توجه به وجود خانواده‌ها نیازمند که ساکن  شهرک امام رضا (ع) در پردیس هستند، این منطقه را برای این اقدام خیر خواهانه انتخاب کردند.

وی در خصوص تامین هزینه‌های تهیه و توزیع بسته‌های کم معیشتی مطرح کرد: اعضای عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی واحد پردیس و خانواده‌های آنها به همراه تعدادی از خیرین مردمی هزینه‌ها را تقبل کردند.

ترکاشوند با تاکید بر اجرای طرح کمک مومنانه یاد آور شد: مقام معظم رهبری از زمان شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن برخی از مشاغل و به تبع آن خانواده‌های آنها بارها در فرمایشات خود به حمایت از خانواده‌های کم برخوردار در قالب طرح کمک‌های مومنانه تاکید داشتند.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: بسیج دانشجویی واحد پردیس نیز در راستای فرمایشات رهبری تلاش دارد  با کمک به خانواده‌های کم برخوردار بتواند در دوران کرونایی کمکی به آنها کرده باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =