آقای رئیس در آستانه اخراج از پرسپولیس عذرخواهی کرد!

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بابت انتشار ویدئوی جنجالی‌اش از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا صحبت‌های جنجالی را علیه یحیی گل محمدی سرمربی و برخی بازیکنان این تیم نظیر شجاع خلیل زاده و مهدی ترابی انجام داد.

این صحبت‌ها با انتشار فایل ویدئویی آن و بازتاب گسترده، باعث ناراحتی شدید هواداران و اعضای تیم شد تا رسول پناه از سرپرستی باشگاه پرسپولیس استعفا دهد.

با این حال وی در قامت رئیس هیات مدیره باشگاه باقی ماند و یحیی گل محمدی پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال تهران در دربی ۹۴ پایتخت، به مسعود سلطانی فر وزیر ورزش اولتیماتوم داد رسول پناه را ظرف ۴۸ ساعت برکنار کند.

اتفاقی که مسعود سلطانی فر وزیر ورزش آن را رقم نزد اما رسول پناه را مجاب کرد پس از گذشت یک هفته از هواداران پرسپولیس عذر خواهی کند.

از قرار معلوم رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که تاکنون راضی به کناره گیری از سمتش نشده است در آستانه برکناری قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد خبر مبنی بر اخراج وی از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس باعث شده است تا رسول پناه اقدام به عذرخواهی از هواداران در فضای مجازی کند اما پیگیری‌های ما، نشان می‌دهد جدایی رسول پناه از پرسپولیس قطعی است و وی چاره‌ای جز ترک صندلی جنجالی خود در این باشگاه ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =