تقدیر از دو معلم سمای بروجرد در جشنواره آموزگاران برتر

در مراسم تقدیر و تجلیل از آموزگاران فعال حوزه تولید محتوی آموزشی و تدریس برتر در مقطع ابتدایی از دو تن از آموزگاران مدرسه دخترانه سما واحد بروجرد تقدیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در مراسم تقدیر و تجلیل از آموزگاران فعال حوزه تولید محتوی آموزشی و تدریس برتر در مقطع ابتدایی از دو تن از آموزگاران مدرسه دخترانه سما واحد بروجرد ، که حائز رتبه های برتر شده بودند تقدیر شد .

در پایه اول ،زهرا سجادیان و در  پایه پنجم ، زهرا عزیزیان دو آموزگار سمای بروجرد هستند که با کسب رتبه های برتر  تدریس و تولید محتوی آموزشی مورد تقدیر و تجلیل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بروجرد قرار گرفتند .

در حاشیه این مراسم محمد مهر افزون مدیر آموزش و پرورش شهرستان بروجرد اظهارکرد: تدریس فرآیندی پیچیده است و برای اجرای آن نیاز به برنامه ریزی دقیق و هدفمند داریم زیرا که تدریس و یادگیری، بخش مهمی از نظام تعلیم و تربیت محسوب می شود. یکی از وظایف دشوار و پرهزینه در آموزش و پرورش است و تدریس اثر بخش زمانی تأثیر گذار است که معلمان تسلط کافی و وافی بر موضوع دانشی و ماهیت تدریس داشته باشند.

وی افزود : یکی از مهم ترین و اساسی ترین راهکار در امر تدریس، به کارگیری اصول و روش های نوین است که موجب ارتقای سطح کیفی آموزش و تربیت خواهد شد و آشنا نبودن معلمان به راهبردهای نوین دانش آموز محور بی علاقگی و بی انگیزه ای را در دانش آموزان به وجود می آورد.  معلمانی که از روش نوین و فعال استفاده می کنند، دانش آموزان آن‌ها در فرآیند یادگیری ، کسب دانش و حل مسائل، تجربه تحصیل و درسی موفقی خواهند داشت.

مراسم تقدیر و تجلیل از آموزگاران فعال حوزه تولید محتوی آموزشی و تدریس برتر در مقطع ابتدایی روز گذشته در سالن همایش های اداره آموزش و پرورش شهرستان بروجرد برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =