کتابخانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی یکپارچه می‌شود

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی از یکپارچه‌سازی کتابخانه‌های واحدهای دانشگاهی این استان خبر داد و گفت: در دوران بحران کرونا، هم‌افزایی و یک‌پیکره‌سازی ما را نجات می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، ناطق گلستان در چهاردهمین نشست شورای اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی از یکپارچه‌سازی کتابخانه‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی این استان خبر داد و اظهار کرد: در دوران بحران کرونا، هم‌افزایی و یک‌پیکره‌سازی ما را نجات می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز اتمسفر اقتصادی ما دچار اشکال است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی هم از این قاعده مستثنی نیست و راهکار برون‌رفت از این شرایط، یک‌پیکره‌سازی واحدهای استان و هم‌افزایی واحدهاست؛ چراکه هم‌افزایی منتج به ارزش‌افزایی خواهد شد.

لزوم فعال‌کردن و به‌روزرسانی سایت‌ها و کانال‌های اطلاع‌رسانی واحدها

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در جمع مدیران و مسئولان روابط عمومی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی بر فعال‌کردن و به‌روزرسانی سایت‌ها و کانال‌های اطلاع‌رسانی واحدها توسط روابط عمومی‌ها تأکید کرد.

گلستان ادامه داد: عصر امروز عصر اطلاعات و رسانه است، مخاطبان و رقبای خود را باید بشناسید و براساس ذائقه آنان حرکت کنید. در استان از ظرفیت هیئت علمی‌ها در قالب جلسات یا شوراهایی برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی استفاده کنید. شورای اطلاع‌رسانی استان را هر چند ماه یک‌بار تشکیل دهید و در کارگاه‌های عملیاتی روابط عمومی شرکت کنید.

احیای سایت دبیرخانه هیئت امنای استان خراسان رضوی

وی از احیای سایت دبیرخانه هیئت امنای استان خبر داد و اضافه کرد: ۱۶ واحد دانشگاهی به‌عنوان ۱۶ بازو در استان داریم که وظیفه ما راهبری‌کردن این واحدها در حوزه آموزشی، فرهنگی، مالی، اطلاع‌رسانی و ... است و با توجه به نگاه دبیرخانه هیئت امنای استان  مبنی‌بر یک‌پیکره‌سازی و هم‌افزایی واحدها در راستای ارزش‌افزایی، کتابخانه‌های استان را به همدیگر متصل خواهیم کرد.

شاخصه‌های روابط عمومی مطلوب چیست؟

مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این نشست با اشاره به شاخصه‌های روابط عمومی مطلوب خاطرنشان کرد: روابط عمومی مطلوب، روابط عمومی است که بر محیط پیرامون سازمانش احاطه داشته باشد. در سازمانش دست برتر داشته باشد، لحظات فناشدنی را ماندگار کند و در کار اطلاع‌رسانی سه امر مهم سرعت دقت و صحت را مدنظر قرار دهد.

سیدجواد جعفری بیان کرد: کسانی که کار اطلاع‌رسانی و خبری انجام می دهند، همیشه باید خودشان را در جایگاه بالاترین مقام سازمان قرار دهند. باید بدانند که چه اهدافی دارند، چه استراتژی دنبال می‌کنند و چه دغدغه‌هایی دارند، اگر این کار اتفاق بیفتد، دست برتر سازمان از آن آنهاست.

وی با بیان اینکه روابط عمومی همیشه باید موضع تهاجمی داشته باشد، اضافه کرد: روابط عمومی نباید منفعل باشد و دقیقاً حرکت همسو و همراستا با سیاست‌های سازمان داشته باشند. تولید خبر جذاب و واقعی برای مردم و خبررسانی به‌موقع، توجه به انسجام خبری در مجموعه سازمان و حضور فعال در افکار عمومی ازجمله وظایف روابط عمومی است که جلب اعتماد مردم به آن سازمان را به‌دنبال خواهد داشت.

 چهاردهمین نشست شورای اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان به میزبانی واحد مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =