نمایشگاه مجازی کتاب تمدید شد/ ششمین روز نمایشگاه و ۲۹ میلیارد فروش

بنا به تصمیم ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، این نمایشگاه به مدت دو روز تمدید شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به مدت دو روز تا ساعت ۲۴ چهارشنبه (۸ بهمن ماه) تمدید شد.

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کتاب‌ها به صورت رایگان ارسال می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید کتاب به tehranbookfair.ir مراجعه کنند. 

ساعت بازدید و خرید در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت ۲۴ ساعته است و کتاب‌های ناشران داخلی با تخفیف ۲۰درصدی و کتاب‌های ناشران خارجی با تخفیف حداقل ۵۰درصدی ارائه می‌شود.

همچنین در خبر دیگری که از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب اعلام شده میزان فروش طی شش روز را رقمی بیش از ۲۹ میلیارد تومان اعلام شده است؛ با آغاز ششمین روز نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تاکنون ۵۶۲ هزار و  ۶۳۳نسخه کتاب به مبلغ ۲۹۰میلیارد و ۴۴۳میلیون و ۷۵۳هزار و ۸۶۴ریال در سراسر کشور به فروش رسید.

تاکنون ۹۸هزار و  ۹۷۳سفارش در این نمایشگاه ثبت شده است که از این تعداد ۷۱هزار و ۱۲۴ سفارش در انتظار ارسال  و ۲۷هزار و  ۸۴۹سفارش ارسال شده است. از مجموع کل بسته‌های ارسال شده، ۹هزار و  ۶۲۸بسته از سوی ناشر و ۱۸۱هزار و  ۸۴۸ بسته از سوی پست کتاب ارسال شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =