اتاق فکر فرهنگی برای برپایی مراسم‌ تأثیرگذار دهه فجر تشکیل شد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: برای برپایی مراسم‌ هدفمند و تأثیرگذار در دهه فجر انقلاب اسلامی باید اتاق فکر فرهنگی تشکیل شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام عبدالله عباسی در دیدار با عبدالرزاق صفری مسئول بسیج دانشجویی لارستان اظهار کرد: تشکیل اتاق فکر فرهنگی با حضور بسیج دانشجویی و سایر حوزه‌های فرهنگی دانشگاه می‌تواند نقش مؤثری در برپایی مراسم‌ هدفمند و تأثیرگذار در دهه فجر انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی افزود: نقش دانشگاهیان و نخبگان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی بسیار تأثیرگذار بوده؛ بنابراین مشارکت دانشجویان و دانشگاهیان هرچند به‌صورت برخط در برگزاری برنامه‌های درخور این ایام بسیار ضروری است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان ادامه داد: به‌طور حتم اگر نمایی پرافتخار از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و عملکردهای این نظام مقدس در قالب برنامه‌های مختلف پیش روی نسل آینده قرار دهیم، می‌توانیم جامعه را امیدوارانه به سمت اهداف انقلاب حرکت دهیم.

عباسی عنوان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان فعالیت‌های خوب فرهنگی با مشارکت بسیج دانشجویی از گذشته تاکنون تداوم داشته و امسال نیز با هم‌افزایی فکری و مشارکت بیشتر آنان می‌توان برنامه‌های خوب و اثربخشی را اجرا کرد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلات و ویروس منحوس کرونا، برنامه‌های جوان‌پسند و مؤثری در حوزه‌های مختلف فرهنگی و علمی در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برنامه‌ریزی و اجرا شده که امیدواریم در این ایام مبارک نیز تداوم داشته باشد.

ارتقای فعالیت‌های اجتماعی با تشکیل اتاق فکر فرهنگی

عبدالرزاق صفری مسئول بسیج دانشجویی لارستان نیز با تشکر از مشارکت و همکاری‌های سازنده دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی از آمادگی این دفتر به‌منظور تشکیل اتاق فکر فرهنگی برای ارتقای فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =