جزئیات برگزاری دوره «بینش مطهر» اعلام شد

معاون توانمندسازی جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دوره ملی بینش مطهر در ۴ سطح و ۱۱ مرحله انجام خواهد شد و بیش از 2600 نفر در این دوره شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نیرو معاون توانمندسازی جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در مراسم افتتاحیه دوره ملی بینش مطهر که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزاز شد، اظهارکرد: تا کنون ۲۶۳۲ نفر در این طرح ثبت نام کرده اند از این تعداد، ۱۴۸۵ نفر عضو هیئت علمی، ۷۸۵ کارمند، ۱۱۶ دانشجو و ۲۰۳ نفر سایرین بوده اند. همچنین برای ارزیابی عملکرد استادان در ترم های آتی از فعالیت و رویکرد آنان نسبت به این طرح استفاده خواهد شد.

وی افزود: توانمندسازی سرمایه انسانی دانشگاه با ایجاد یک نظام فکری و منسجم اسلامی، کادرسازی و تربیت استاد و مربی برای گسترش طرح از جمله اهداف اصلی طرح ملی بینش مطهر محسوب می شود.

نیرو ادامه داد: این طرح در ۴ سطح و ۱۱ مرحله انجام خواهد شد؛ همچنین متقضیان برای شرکت در این دوره می توانند در وبسایت دوره ملی بینش مطهر به نشانی binesh.iauec.ac.ir مراجعه داشته باشند.

معاون توانمندسازی جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: بینش مطهر، آزادگی بندگی، خدا در زندگی انسان و بینش و رفتار قرآنی، ۴ کتاب اصلی است که در مرحله اول دوره تدریس خواهد شد. تمامی کتاب ها در مراحل مختلف موضوع بندی شده است تا مطالب به صورت سلسله وار تدریس شود.

وی گفت: دانش پژوهان باید در طول هفته نسبت به مطالعه مقرری تعیین شده از سوی استاد، مباحثه، کلاس سراسری و برگزاری کارگاه، توجه ویژه داشته باشند و فعالیت های خود را در این ۴ مرحله انجام دهند. جلسات هر هفته در روزهای سه شنبه در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد. این دوره در هفته اول خردادماه سال آینده به اتمام می رسد.

نیرو در پایان خاطرنشان کرد: ارزیابی نیز به صورت ارزیابی آموزشی بینش پژوه و امتحان در پایان هر درس، ارزیابی توانمندی بینش پژوه و ارزیابی استادان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =