شهید سلیمانی مقاومت را از یک امر ملی به یک فعل جهانی تبدیل کرد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که شهید سلیمانی، مقاومت را از یک امر ملی در ایران به یک فعل جهانی تبدیل کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از العهد، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی اظهار داشت: مقاومت از دیدگاه شهید قاسم سلیمانی، ایمان و یک هوشیاری فرهنگی و سیاسی است، یک مضمون کامل نظری و عاملی است که به طور مستقیم در عملکرد مبارزان و دستاوردهای امت منعکس می‌شود.

وی که در کنفرانسی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران سخن می‌گفت، افزود: شهید سلیمانی، مقاومت را از یک امر ملی در ایران به یک فعل جهانی تبدیل کرد. تمرکز شهید سلیمانی بر نقش رهبری ولایی و محوری نقش بارزی در موفقیت مقاومت داشت زیرا رهبری می‌تواند تمامی امکانات و ظرفیت‌ها را تجمیع و ساماندهی کند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه گفت: شهید سلیمانی اعتقاد داشت که آمریکا مشکل اصلی است و اسرائیل فرزند ناتنی آن ابزاری است که واشنگتن از طریق آن، در منطقه ایجاد بی ثباتی می‌کند.

شیخ نعیم قاسم خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی از عاشقان شهادت بود و امام حسین (ع) الگوی وی بود. سردار سلیمانی مشتاق دیدار با خدای باری‌تعالی بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =