شرط سنگین قلعه‌نویی برای پرسپولیس و پاسخ منفی به استقلال

چند بازیکن تیم فوتبال گل گهر در پنجره زمستانی مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی تیم‌های مختلف درصدد تقویت برای حضور پرقدرت در نیم‌فصل دوم هستند و در این میان به نظر می‌رسد تیم گل گهر سیرجان در کانون توجهات قرار گرفته اباشگاه پرسپولیس قصد دارد تیمش را در پست دفاع میانی تقویت کند به همین خاطر درخواستش را برای جذب علیرضا ابراهیمی (کاپیتان) و علیرضا آرتا به باشگاه گل‌گهر ارائه کرده است. ظاهرا باشگاه سیرجانی موافق انتقال آرتا نیست اما حاضر است ابراهیمی را با امیدعالیشاه به همراه مهدی شیری معاوضه کند.

ضمن اینکه علیرضا ابراهیمی پیشنهادی هم از سوی باشگاه تراکتور دارد اما گل‌گهر در صورت معاوضه با مهدی تیکدری اجازه انتقال ابراهیمی به تراکتور را می‌دهد.

از طرفی گل گهر مشتری و خواهان جدی علی دشتی هافبک تیم ذوب آهن است. علی دشتی که جدایی خودش را در فضای مجازی اعلام کرده بود ظاهرا تمایلی به ماندن در ذوب‌آهن ندارد اما باشگاه ذوب‌آهن نیز حاضر نیست به راحتی مهره‌های تاثیر گذارش  را در آستانه نیم‌فصل دوم از دست بدهد. به همین خاطر طبق توافقات انجام شده، قرار است علی دشتی با پیمان رنجبری معاوضه شود. البته باشگاه ذوب‌آهن ظاهرا خواهان رضا محمودآبادی نیز در این انتقال شده اما گل‌گهر اعلام کرده در صورتیکه محمودآبادی به ذوب‌آهن منتقل شود، باید پول رضایتنامه او را پرداخت کنند.

دیگر بازیکن مورد توجه گل‌گهر علی‌علیزاده است. باشگاه استقلال برای جذب این هافبک درخواست رسمی خودش را به باشگاه سیرجانی ارائه کرده اما مدیران گل‌گهر علیزاده را غیر قابل فروش اعلام کرده‌اند.

تاکنون خروج یوسف وکیا و حسام پورهاشم از گل‌گهر قطعی شده و این دوبازیکن با دریافت رضایتنامه‌هایشان، بازیکن آزاد شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =