همایش زن و خانواده در یاسوج برگزار شد

همایش زن و خانواده با محوریت آموزش مهارت‌های زندگی برای پایداری و استحکام نهاد خانواده و آشنایی با عوامل موثر در ایجاد و توسعه خانواده پایدار و نقش زنان در این زمینه، در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، زینب زاهدی سخنران این جلسه در این همایش با اشاره به نقش سازنده بانوان در تحکیم بنیان خانواده، گفت: امروز جایگاه زن و خانواده از جمله موضوعاتی است که دشمن همواره در تهدیدهای خود علیه جمهوری اسلامی ایران بر روی آن متمرکز شده است.

زاهدی خانواده را رکن و اساس جامعه و زیرساخت تولید قدرت ملی عنوان کرد و گفت: هر نوع تحول در یک جامعه از خانواده شکل می‌گیرد. موضوع جنگ نرم و زنان از مهم‌ترین موضوعاتی است که امروزه با توجه به هجمه‌های دشمنان باید مورد توجه قرار گیرد؛ زنان قوام‌بخش خانواده بوده و در پیکره خانواده نقش محوری دارند و اساس جنگ نرم به هم ریختن همین نقشه است.

زاهدی همچنین با اشاره به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد جمعیت گفت: ارتقا پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت با افزایش نرخ باروری، رفع موانع و مشکلات ازدواج، تسهیل در امر ازدواج و ترویج تشکیل خانواده و افزایش فرزند، کاهش سن ازدواج و حمایت از زوج های جوان و توانمندسازی آنان در تامین هزینه های زندگی و ... از جمله مسائلی است که باید در این راستا مورد توجه و در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است این همایش با همکاری حوزه مقاومت حضرت زهرا (س) و بسیج کارگری ناحیه انصارالحسین یاسوج برگزار شد.

خبرنگار: سعیده صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228848

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =