مخالف حضور رشید در فوتبال بودم

پدر رشید مظاهری گفت که به فوتبال علاقه ای نداشته و به همین دلیل مخالف بازی کردن رشید بوده که غلام پیروانی مانع این کار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ درویش مظاهری پدر رشید مظاهری سنگربان استقلال به مناسبت روز پدر و در گفتگو با رادیو ایران گفت: من از اول با حضور رشید مظاهری در فوتبال مخالف بودم و حتی به دنبال او رفتم و به او گفتم باید درست را ادامه بدهی. در ادامه گفتم اگر خیلی به فوتبال علاقه داری مشکلی ندارد و در حد توانم با او همکاری کنم. او تا دیپلم درسش را ادامه داد.

وی درباره شدت مخالفتش با فوتبال بازی کردن رشید گفت: من تنها بخاطر درس رشید با او تند صحبت کردم. در آن زمان من علاقه ای به فوتبال نداشتم ولی او به دلیل علاقه اش به فوتبال، آن را ادامه داد. من حتی یکبار به شیراز رفتم تا او را به گچساران برگرداند ولی آقای غلام پیروانی با من صحبت کرد و اجازه نداد مظاهری را برگردانم.

وی گفت: آقای پیروانی با من صحبت کرد و گفت که مظاهری در تست هایش خوب کار کرده است و اجازه بده او در تست نهایی هم شرکت کند. من با ناراحتی شدیدی برگشتم. سپس با من تماس گرفتند و گفتند که او در تست هایش موفق شده و در شیراز می ماند. من در آنجا خوشحال شدم از موفقیت مظاهری. او 16 سال داشت و در آنجا ماند.

وی درباره اینکه طرفدار استقلال یا پرسپولیس است، گفت: من خودم قبلا در ورزش دو و میدانی شرکت می کردم و علاقه ای به فوتبال نداشتم. فقط زمانی که نمایندگان ایرانی با تیم های خارجی بازی می کردند، دوست داشتم تیم های ایرانی برنده میدان شوند.

پدر مظاهری درخصوص اینکه اکنون استقلال و فوتبال را پیگیری می کند، گفت: زمانی که استقلال بازی دارند، اطرافیان از من سوال می کنند. حقیقتا من فقط دعا می کنم او در بازی هایش پیروز شود.

وی درباره اینکه آیا رشید از او مشورت می گیرد، گفت: یک زمانی با من مشورت می کرد ولی اکنون او با برادر بزرگترش صحبت می کند و مشورت هایش را از او می گیرد.

مظاهری درخصوص اینکه آیا تاکنون در استادیوم برای دیدن بازی هایش رشید در ورزشگاه حاضر شده است، گفت: زمانی که رشید در ذوب آهن حضور داشت یک بار راهی اصفهان شدم و بازی او را از نزدیک دیدم. من هم چون پدر رشید هستم برای او حرص و جوش زیادی می خوردم.

او در پایان گفت: رشید فرزند چهارم من است و هشت فرزند دارم. 4 فرزند پسر و 4 دختر دارم. یکی از پسرهایم به نام محمدرضا عضو تیم نفت و گاز گچساران است و قبلا در استقلال اهواز حضور داشت که آن تیم منحل شد. هر جایی که رفتم و اعلام کردم پدر رشید مظاهری هستم، کارم را انجام می دادم  به احترام رشید کارم را به نحو احسن انجام می دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =