واحد صفادشت به سمت دانشگاه مأموریت‌گرا حرکت می‌کند

مدیرکل برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحد صفادشت از نظر شرایط عمرانی دارای سایت مناسب و زیرساخت‌های خوبی برای تولید و فناوری فراهم کرده است و می‌تواند به سمت دانشگاه مأموریت‌گرا حرکت کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ محسن امینی‌خوزانی در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفادشت اظهار کرد: وضعیت پرسنل قراردادی، کارکنان و اعضای هیئت‌ علمی این دانشگاه در شرایط مناسبی قرار دارد.

وی افزود: واحد صفادشت از نظر شرایط عمرانی دارای سایت مناسب و زیرساخت‌های خوبی برای تولید و فناوری فراهم کرده است و می‌تواند به سمت دانشگاه مأموریت‌گرا حرکت کند.

این مقام مسئول یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی صفادشت برای فناوری، تولید و درآمد غیرشهریه‌ای زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده است.

مدیرکل برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: با توجه به اهمیت معیشت و رفاه دانشگاهیان اعم از ایجاد امنیت شغلی اعضای هیئت‌ علمی و کارکنان که با مجوز سازمان مرکزی دانشگاه به‌کار گرفته شده‌اند، تلاش می‌کنیم در راستای حرکت واحد صفادشت به سمت تراز مالی مثبت و ایجاد امنیت شغلی دانشگاهیان اقدامات عملیاتی لازم را انجام دهیم.

امینی‌خوزانی همچنین بر توسعه مسائل فرهنگی، دینی و قرآنی و پیگیری محورهای فرهنگی برنامه‌های واحد صفادشت با ارائه گزارشی از عملکرد گذشته این واحد و ارائه راهکارهایی برای اجرای برنامه‌های حال و آینده این دانشگاه تأکید کرد.

وی بر تمرکز بر محور فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی و برپایی اردوهای زیارتی و فعالیت‌های فرهنگی در حوزه قرآن و عترت و هیئت‌های مذهبی نیز تأکید کرد.

مهم‌ترین شورایی که در دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می‌شود، شورای فرهنگی است

محمد نقیب‌زاده معاون رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی نیز یادآور شد: مهم‌ترین شورایی که در دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می‌شود، شورای فرهنگی است.

نقیب‌زاده عنوان کرد: اگر بسیاری از مسائل و مشکلات دانشجویان و دانشگاه را در بخش فرهنگ از مسیر شوراهای فرهنگی پیش ببریم، بازخورد مناسب آن را در قسمت‌های مختلف دانشگاه شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: تقریباً همه کارهای دانشگاه باید یک پیوست فرهنگی داشته باشد و بهتر است بخش عمده‌ای از تصمیمات دانشگاه صرفاً اداری نباشد؛ بلکه بهتر است دارای پیوست فرهنگی نیز باشد تا بازخورد مطلوبی در محیط دانشگاهی از آن دریافت شود.

واحد صفادشت از نظر اجرای طرح‌های اقتصادی دانش‌بنیان دارای شرایط مناسبی است

این مقام مسئول متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفادشت جزء واحدهایی است که در بررسی  نسبت کارمند به دانشجو نیروی مازاد نداشته و از نظر تراز مالی باید به وضعیت مطلوبی دست یابد. واحد صفادشت از نظر زیرساخت تولید و فناوری غیرشهریه و اجرای طرح‌های اقتصادی دانش‌بنیان دارای شرایط مناسبی است و طرح‌های اقتصادی خوبی با توجه به هجواری با شرکت‌های صنعتی می‌توان در این دانشگاه تولید و اجرایی کرد.

معاون رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی توضیح داد: با توجه به حرکت دانشگاه آزاد به به سمت دانشگاه مأموریت‌گرا و حل مسئله، در راستای توسعه واحدهای فناور دانشگاهی تلاش خود را انجام خواهیم داد.

نقیب‌زاده اضافه کرد: در راستای برقراری ارتباط پویا و دوسویه بین کارکنان و اعضای هیئت علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و احصای چالش دانشگاهیان در این بازدید، به بررسی مشکلات واحد صفادشت پرداختیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =