رقابت ۶ تیم از دانشجویان سبزواری در مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار از برگزاری نخستین رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در این دانشگاه با رقابت ۶ تیم خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، علی کریمی در حاشیه برگزاری نخستین رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار بیان کرد: مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی، مدیر فرهنگی دانشجویی دبیرخانه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی در استان و مسئول ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از جمله مهمانان ویژه رویداد ملی کرسی آزاداندیشی در واحد سبزوار بودند.

وی گفت: در این رویداد ملی، ۶ تیم در حوزه‌های سلامت با موضوع «طب سنتی استعداد ورود به پروتکل‌های بهداشتی و درمانی را دارد»، اجتماعی با موضوع‌های «مهریه‌های سنگین و بالا عامل اصلی استحکام ازدواج و خانواده است» و «لازمه رشد و ترقی بشر، همراهی با فناوری‌های نوین دنیا است» به مناظره و رقابت با یکدیگر پرداختند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار به بیان جزئیات گفت‌وگوهای انجام‌شده در این کرسی‌ها پرداخت و گفت: در حوزه سلامت و موضوع «طب سنتی استعداد ورود به پروتکل‌های بهداشتی و درمانی را دارد»، دو گروه مدافعین سلامت به‌عنوان منتقد و شهدای سلامت به‌عنوان موافق به مناظره پرداختند.

این مسئول اظهار کرد: در حوزه اجتماعی و موضوع «مهریه‌های سنگین و بالا عامل اصلی استحکام ازدواج و خانواده است»، گروه‌های آینده روشن به‌عنوان موافق و فریاد به‌عنوان منتقد و در موضوع «لازمه رشد و ترقی بشر، همراهی با فناوری‌های نوین دنیا است»، گروه‌های اندیشه‌نوین به‌عنوان موافق و انار به‌عنوان منتقد به گفت‌وگو و مناظره با یکدیگر پرداختند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در بیان چیستی و چرایی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی گفت: کرسی­‌های آزاداندیشی زمینه‌­ای برای رویارویی افکار و اندیشه‌های مختلف بوده و ورود به این معرکه نیازمند مطالعه و تفکر است و شرکت‌کنندگان ضمن اینکه بحث و تبادل نظر با دیگران را یاد می‌گیرند، فکرشان و مطالعه‌شان در زمینه‌های مختلف توسعه می‌یابد.

کریمی با تأکید بر برگزاری نخستین رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در سالن اجتماعات سلف‌سرویس مجتمع دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار خاطرنشان کرد: در ابتدای این رویداد فرهنگی و اجتماعی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی، مدیر فرهنگی دانشجویی دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در استان، مسئول ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با حضور در آستان مقدس شهدای گمنام این دانشگاه، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =