کسی که ٣ بازی برای پرسپولیس انجام داده نباید اظهارنظر کند!

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی به اظهارات اخیر ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ ساکت الهامی درباره اینکه در دیدار نساجی برابر پرسپولیس توسط داور اخراج شد، اظهار داشت: این بازی تنها مسابقه‌ای بود که اصلاً استرس نداشتم و شلوغ نکردم. در صحنه‌ای افشین پیروانی گفت داور به او اخطار بدهد و در سوت‌ها تفاوتی ایجاد شد، برای همین من هم گفتم داور به ما هم اخطار بدهد!

وی با اشاره به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: برای پرسپولیس و سه نماینده دیگر ایران در آسیا آرزوی موفقیت دارم. ۹۰ دقیقه با پرسپولیس رقابت کردیم و اعتقاد دارم این تیم قوی‌ترین پرسپولیس چند سال اخیر است. امیدوارم هم این تیم و استقلال شرایط بهتری را امسال در آسیا داشته باشند. فولاد هم امیدوارکننده بود. در کل برای هر چهار نماینده ایران آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی نساجی راجع به اعتراضاتش به داوری در دیدار با پرسپولیس، خاطر نشان کرد: من در تیم نساجی مسئول هستم. ما روی دو صحنه گل خوردیم که اصلاً صحیح بودن آن مشخص نیست و کارشناسان می‌گویند به کمک داور حق می‌دهیم.

وی راجع به حواشی پیش آمده بعد از صحبت درباره واکسن زدن اعضای تیم پرسپولیس، گفت: من نگفتم که پرسپولیسی‌ها واکسن زدند و فقط گفتم برخی تیم‌ها اینقدر راحت بودند که انگار واکسن زده‌اند. مگر واکسن زدن جرم است؟ پرستارها و پاکبانان واکسن زده‌اند و اتفاقی رخ نداده است. این دیگر ناراحت شدن ندارد.

سرمربی نساجی که در برنامه فوتبال برتر گفت‌وگو می‌کرد، تأکید کرد: حتی وقتی از من پرسیدند منظورم پرسپولیس است، گفتم خیر، ولی عده‌ای شیطنت کردند. ما روز قبل از بازی با پرسپولیس بیانیه دادیم و اعلام کردیم از جهت کرونا شرایط سختی داریم. ما سه مرحله تست دادیم و ۸۰ میلیون هزینه کردیم.

الهامی درباره ناراحتی ابراهیم شکوری و افشین پیروانی از اظهارات او درباره واکسن، یادآور شد: شکوری بحثش جداست و من هم از او شکایت کردم. من اصلاً اسمی از پرسپولیس نبردم و فقط گفتم برخی تیم‌ها اینقدر راحت هستند که ترسی از کرونا ندارند. اینکه عده‌ای با سه بازی برای پرسپولیس یا حضور به‌عنوان یار تعویضی سابقه بازی برای پرسپولیس را داشته‌اند، نباید اظهارنظر کنند. منظورم مشخصاً آقای شکوری است.

وی در خاتمه تصریح کرد: من به‌عنوان سرمربی از تیمم دفاع می‌کنم. بعد از بازی هم به یحیی گل‌محمدی، سیدجلال (حسینی) و پیروانی هم تبریک گفتم.  جمله‌ای هم که لب خط گفتم ربطی به داوری و تیم مقابل نداشت. مجبورم از تیمم مقابل تیمی که مسلح است،دفاع کنم. 

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

کد خبر: 1092931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =