تعطیلی کلیه واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای قرمز تمدید شد/ نحوه حضور کارکنان در سازمان مرکزی

براساس اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی، تعطیلی تمامی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای قرمز تا ۱۰ اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به استمرار وضعیت قرمز کرونایی در تمامی مراکز استان‌ها و با توجه به مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تمدید یک هفته تعطیلات تا ۱۰ اردیبهشت ماه در شهرهای قرمز، اطلاعیه‌ای صادر کرد. 

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است؛ با توجه به مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص تمدید یک هفته ای تعطیلات تا ۱۰ اردیبهشت ماه در شهرهای قرمز اعلام می‌گردد که کلیه واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای قرمز تعطیل است‌.

حضور کارکنان و خدمات در بخش های پشتیبانی فنی و مالی  باید به گونه ای باشد که خللی در امور آموزشی (کلاس‌های آنلاین ) به وجود نیاید و همچنین پرداخت های مالی، حقوق و... دچار مشکل نشود. همچنین درخصوص مدیریت کلاس‌های برخط به گونه ای اقدام گردد که خللی به امور جاری مورد نیاز وارد نشود.

کارکنان شیفتی کمافی السابق به فعالیت خود ادامه می دهند. کارکنان واحدهای علوم پزشکی تابع تصمیمات متخذه معاونت علوم پزشکی دانشگاه هستند. در سازمان مرکزی کارکنان با حداکثر یک سوم حضور خواهند داشت. اولویت عدم حضور با بیماران زمینه ای و مادرانی است که دارای فرزند خردسال هستند. تعیین حضور افراد در هر بخش با رئیس آن بخش خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =