قطعی برق در تهران/ خاموشی ها ادامه دارد؟

بسیاری از اهالی مناطق تهران به دلیل قطعی برق و عدم اطلاع رسانی توسط مسئولان با مشکلات بسیاری همراه شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، نخستین روز از سومین ماه بهار با قطعی برق در پایتخت و برخی از شهرهای ایران آغاز شد. باتوجه به اینکه گرمای تابستان شروع نشده است، مردم به دلیل عدم مدیریت دولت با مشکلات خاموشی دست و پنجه نرم می کنند.

طبق اعلام مخاطبان خبرگزاری ایسکانیوز، امروز اول خرداد ماه 1400 برق مناطق سهروردی، مطهری، صادقیه، کریمخان، ونک و ملاصدرا قطع شد و مردم به دلیل قطعی برق و عدم اطلاع رسانی قبلی ناراضی هستند. باتوجه به شرایط اقتصادی و گرانی لوازم خانگی، قطعی های پراکنده این روزها مشکلات مردم را دو چندان کرده است.

هرچند مدیرکل امور بین الملل توانیر گفت: قطع برق در برخی از نقاط تهران در روزهای اخیر به دلیل آمادگی شبکه و یا مشکلات عمده فنی است.

او در ادامه گفت: اگر طرح‌های مدیریت مصرف مورد نظر اجرایی شود، تابستان را بدون خاموشی سپری خواهیم کرد و نیازی به ارائه جداول خاموشی‌های برنامه ریزی شده نیست و تمام تلاش صنعت برق کشور این است تا از خاموشی‌های گسترده جلوگیری کنیم.

براساس گزارش ایسکانیوز، بخش هایی که شدیدا دچار ضرر و زیان‌های مالی می‌شوند، مشاغل خرد است که بدون برق؛ فروش، تولید و یا ارائه خدمت آن‌ها با مشکل مواجه شده و روند کارشان تا وصل شدن برق متوقف می‌شود که بعضا ضررهای بسیاری را در پی این اتفاق متحمل می‌شوند. علی رغم آنکه اعلام شده بود قطعی برق وجود ندارد اما همچنان در مناطق مختلف تهران مردم با مشکلات قطعی برق در ساعات پراکنده روز همراه هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =