سَرخاب: دیاباته افت کرده است

پیشکسوت استقلال گفت: «شیخ دیاباته» در این فصل نتوانسته همچون گذشته عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد و مانند فصل گذشته بازیکن تاثیرگذاری نیست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، «عباس سَرخاب» اظهار داشت: اگرچه نفت آبادان در نیم فصل دوم لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته اما به طور حتم رقیب سرسختی برای استقلال خواهد بود و برای رویارویی با آبی‌پوشان انگیزه زیادی دارد.

وی همچنین افزود: استقلال در دیدار با ذوب‌آهن دو نیمه متفاوت را پشت سر گذاشت، آنها در وقت اول زیاد خوب نبودند اما در وقت دوم عملکرد بهتری را به اجرا گذاشتند و در پایان موفق به صعود شدند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال نگاه ویژه‌ای به جام حذفی دارد اما آنها باید بدانند در این مسابقات حق کوچک‌ترین اشتباهی ندارند و باید با تمرکز بالا به میدان بروند.

سرخاب تصریح کرد: ساختار دفاعی استقلال ضعف‌هایی دارد که باید برطرف شود، این ضعف می‌تواند در ادامه راه مشکل ساز شود.

وی تاکید کرد: «رشید مظاهری» و «سیدحسین حسینی» از بهترین‌ دروازه‌بانان ایران هستند اما افت کرده‌اند و باید کادر فنی آن را مورد بررسی قرار داده و تمرینات ویژه‌ای را برای اوج‌گیری‌شان در نظر بگیرد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: شیخ دیاباته در این فصل نتوانسته همچون گذشته عملکرد خوبی را از خود بر جای بگذارد و مثل پارسال بازیکن تاثیرگذار نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =