سید عبدالملک بدرالدین الحوثی شکست اخیر صهیونیست‌ها در مقابل مقاومت فلسطین را سرآغاز شکست‌های بیشتر این رژیم در آینده خواند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز به نقل از المیادین، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنانی تأکید کرد که ملت یمن در جنگ با آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و مزدوران سعودی و اماراتی آن‌ها قرار دارد.

عبدالملک بدرالدین الحوثی گفت: ما در مقابله با تجاوزی هستیم که آمریکا بر آن اشراف دارد، توسط اسرائیل و انگلیس برنامه‌ریزی شده و به‌واسطه مزدوران آن‌ها اجرا می‌شود.

رهبر انصارالله یمن با اشاره به جنگ ۱۱ روزه در سرزمین‌های فلسطینی و جنایات رژیم اشغالگر تصریح کرد: تجاوزات دشمن صهیونیستی و جنایت‌های آن این حق مشروع را به ملت فلسطین می‌دهد که این رژیم را از سرزمین‌های خود بیرون کنند.

وی تأکید کرد: از مهمترین نتایج نبرد اخیر، پایداری و اقدام جدی در مقابله با دشمن است. نتیجه هماهنگی و اتحاد بین برادران فلسطینی بسیار خوب بود و ما برای تقویت برادری و همکاری دست آن‌ها را می‌فشاریم.

عبدالملک بدر الدین الحوثی اضافه کرد: ملت‌های جهان باید همگی آغوش خود را به‌روی ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن باز کنند. دشمنان با تلاش‌های خود برای عادی‌سازی خواستند تا مانع حمایت دنیای عرب و اسلام از یاری‌رساندن به ملت فلسطین شوند.

رهبر انصارالله یمن تأکید کرد: در نبرد شمشیر قدس تاثیرپذیری ملت‌ها از آنچه در فلسطین جریان دارد نمایان و وجدان‌ها بیدار شد. از مردم یمن انتظار داریم که به حمایت‌های خود در هر جایی که لازم باشد ادامه دهند.

وی گفت: ملت یمن با هویت ایمانی خود امید دارد که نقشی جدی را در چارچوب مقابله با دشمن صهیونیستی ایفا کند. آماده‌ایم تا غذای خود را با برادرانمان در فلسطین تقسیم کنیم و آن‌ها را بر خود ترجیح دهیم.

بدرالدین الحوثی ادامه داد: دشمن صهیونیستی از این پس با شکست‌ها و فروپاشی‌های بیشتری مواجه خواهد شد تا این‌که پیروزی نهایی فرا برسد.

رهبر انصارالله یمن در پایان اضافه کرد: از ملت‌های مسلمان می‌خواهیم که بر این حالت بیداری افزوده و بیش‌ازپیش گرد مسئله فلسطین جمع شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =