پیشتازی ادامه دار سلسائو در مسیر قطر

مسابقات مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ در یکی از مهم ترین دیدار های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی بامداد امروز برزیل موفق شد با شکست اکوادور صدرنشین مسابقات باقی بماند.

برزیل ۲-۰ اکوادور؛ سلسائو صدرنشین بدون رقیب

برزیلی ها که با عملکرد عالی خود تا پیش از این در چهار دیدار برگزار شده دوازده امتیاز را کسب کرده بودند در این دیدار نیز حریف را شکست دادند تا رکورد صد در صد پیروزی را برای خود ثبت کنند و در مسیر صعود زودهنگام به جام جهانی قطر قرار بگیرند. نیمه اول این دیدار با برتری مطلق برزیل همراه بود اما آنها موفق به زدن گل نشدند تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد. حملات برزیل در نیمه دوم بالاخره جواب داد و در دقیقه ۶۵ حرکت تماشایی نیمار و پاس او برای ریچارلیسون باعث شد این مهاجم با ضربه ای دقیق دروازه اکوادور را باز کند. در ادامه نیز نیمار موفق شد از روی نقطه پنالتی گل دوم برزیل را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری دو بر صفر به سود سلسائو خاتمه یابد.

آرژانتین ۱-۱ شیلی؛ تساوی آلبی سلسته در شب گلزنی مسی

آرژانتینی ها که یکی از امید های اصلی صعود به جام جهانی هستند در دیدار پنجم خود در برابر شیلی قرار گرفتند که در پایان با تساوی یک بر یک متوقف شدند. تک‌ گل تیم ملی آرژانتین که برای اولین بار و پس از مرگ دیگو مارادونا در یک مسابقه به میدان می رفت را لیونل مسی در دقیقه ۲۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، گلی که در دقیقه ۳۶ توسط آلکسیس سانچز پاسخ داده شد.

در دیگر دیدار های برگزار شده در منطقه آمریکای جنوبی این نتایج به دست آمد؛

اروگوئه ۰-۰ پاراگوئه
پرو ۰-۳ کلمبیا
بولیوی ۳-۱ ونزوئلا

وضعیت جدول پس از پایان دور پنجم

در جدول رده بندی مسابقات مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی هم اکنون برزیل با پنج بازی و پنج برد و کسب ۱۵ امتیاز مقتدرانه در صدرجدول قرار گرفته است. آرژانتین نیز با ۱۱ امتیاز تیم دوم جدول است و پس از آنها اکوادور ۹ امتیازی و پاراگوئه ۷ امتیازی تیم های سوم و چهارم جدول هستند. در رده های پنجم و ششم جدول نیز اروگوئه و کلمبیا در امتیاز ۷ با هم مساوی هستند. شیلی ، بولیوی ، ونزوئلا و پرو نیز تیم های هفتم تا دهم جدول هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =