پیروزی پر گل آلمان و اوکراین پیش از یورو ۲۰۲۰

مسابقات دوستانه فوتبال شب گذشته نیز پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ در مهم ترین دیدارهای برگزار شده آلمان و اوکراین موفق شدند در برابر حریفان به برتری پرگلی دست یابند تا با روحیه ای خوب به استقبال یورو ۲۰۲۰ بروند.

آلمان ۷-۱ لیتوانی؛ برد روحیه بخش مانشافت

آلمانی‌ها که خود را برای مسابقات یورو آماده می کنند شب گذشته در یک دیدار یک طرفه حریف خود را شکست دادند تا با روحیه ای بالا گام به مسابقات جام ملت های اروپا بگذارند. گل های ژرمن ها را رابین گوسنس، ایلکای گوندوگان، توماس مولر، روبرتس اوزولس (گل به خودی)، سرژ گنابری، تیمو ورنر و سادیو مانه به ثمر رساندند و تک‌ گل لیتوانی نیز توسط الکسیس ساولیس زده شد. المان با این نتیجه برای حریفان خود در دیدار های یورو خط و نشان کشید و نشان داد که در این دوره حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. نکته قابل توجه این دیدار صدمین بازی مانوئل با پیراهن تیم ملی آلمان بود.

اوکراین ۴-۰ قبرس؛ آمادگی  شاگردان شفچنکو برای مسابقات یورو

اوکراینی ها در ادامه آماده سازی خود برای مسابقات یورو شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف قبرس رفتند که در پایان موفق شدند با ارائه یک بازی خوب حریف را شکست دهند تا آمادگی خود را برای مسابقات جام ملت های اروپا به رخ حریفان بکشند. گل های اوکراین را یارمولنکو دو بار، زینچنکو و یارمچوک به ثمر رساندند.

نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است؛

صربستان ۱-۱ جامائیکا
الجزایر ۱-۰ مالی
آندورا ۰-۰ جبل الطارق
جزایر فارو ۵-۱ لیختشتاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1098622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =