دستگیری فعالان همبستگی با فلسطین در آمریکا

منابع بین‌المللی اعلام کردند پلیس آمریکا پس از همبستگی تعدادی از فعالان مدنی با فلسطینیان، آنان را بازداشت کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از عربی ۲۱، مقامات امنیتی آمریکا اعلام کردند برخی از فعالان مدنی همبستگی با فلسطینیان در بندر شهر «سیاتل» از تخلیه بار کشتی صهیونیستی ممانعت کردند که به‌دست پلیس این کشور بازداشت شدند.

این کشتی متعلق به شرکت صهیونیستی «زیم» بود که شبانه برای تخلیه بار در بندر سیاتل لنگر انداخت، اما فعالان همبستگی مانع  تخلیه شدند و از رسیدن مدیران و کارگران به محل کار تخلیه بار جلوگیری کردند، پلیس نیز وارد عمل شد و آنان را بازداشت کرد.

ماه گذشته نیز رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که کارگران بندر «لیورنو» تصمیم گرفتند کشتی حامل سلاح به مقصد رژیم صهیونیستی را بارگیری نکنند.

اتحادیه «WeaponWhath» در این خصوص اعلام کرد این کشتی حامل کانتینرهای پر از سلاح و مواد منفجره به بندر «اشدود» در سرزمین‌های اشغالی فلسطین بود.

کارگران به این اتحادیه گزارشی درمورد وجود سلاح و وسایل نقلیه نظامی در بندر لیورنو ایتالیا داده بودند و اعلام کردند علاوه‌بر جنگ در بین رژیم صهیونیستی و غزه این یک مشکل امنیتی برای کارگران و ساکنان بندر لیورنو است.

این اتحادیه اعلام کرد که با برگزاری یک برنامه همبستگی با فلسطینیان در لیورنو خواستار توقف فوری بمباران نوار غزه و پایان دادن به مصادره خانه‌های فلسطینیان در قدس اشغالی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =