پس استقلال هم می‌تواند

برد استقلال مقابل سیرجانی‌ها نشانه‌های مثبت زیادی برای این تیم داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،امیر کریمی(کارشناس فوتبال)؛ برد استقلال در مقابل سیرجانی‌ها نشانه‌های مثبت زیادی برای این تیم داشت که به نکات از آن می‌پردازیم. فقط در ابتدا اشاره به این موضوع که پتانسیل استقلال و شبیه به این تیم‌ برای بردن به مراتب بالاتر از توجیهات بعد از باخت‌ها است، پس استقلال در همین شرایط هم می‌تواند.

نکته اول
مجیدی و قلعه نویی هر دو تیم خود را با سه دفاع آرایش داده بودند، می‌توان گفت از اولین مربیانی هستند که حالا این چینش را در لیگ استفاده می‌کنند.

نکته دوم
مجیدی حالا کم کم جا افتاده‌تر می‌شود و شخصیت سرمربیگری پیدا می‌کند، هفته پیش رحمتی را شکست داد و این هفته قلعه نویی، روزهای اثبات او در این کسوت ظاهرا فرا رسیده.

نکته سوم
حسینی حالا فیکس جای مظاهری از مصدومیت برگشته بازی می‌کند، اتفاق کلین شیت هم می‌کند، دقایق ابتدایی او استقلال را در بازی نگه داشت، پس استقلال مجیدی به شایسته سالاری اهمیت می‌دهد.

نکته چهارم
علیرضا حقیقی فقط با سر از آن زاویه گل نخورره بود که خورد، بازی رفت هم احیانا سوتی او کمر این تیم را شکست، به جای تعریف از یک پنالتی گرفته شده علی دائی تمرکز به کار خودت کنی بهتر نیست؟ امیر قلعه نویی سه تعویض در نزدیک چهل دقیقه کرده، خدا به داد رختکن برسد.

نکته پنجم
استقلال دو گل متفاوت زد، ضربه سر و شوت، شاید خوش‌بین‌ترین هواداران این تیم هم قرعه به نام مرادمند و مهدی پور نمی‌زدند.

نکته ششم
 مهدی قائدی همه کاره استقلال شده، حالا با شخصیت کامل‌تری بازی می‌کند، گل ملی هم دارد اما مجیدی خوب می‌داند که روی او شاید نباید زیاد حساب کند یا صادقانه تر بهتر است بگوییم باید به فکر جایگزین او احتمالا باشد.

نکته هفتم
استقلال برد، اما باید توجه داشت که بیست دقیقه ابتدایی نیمه دوم را کاملا به گل گهر داده بود، نمی‌خواهیم  برد استقلال را کوچک کنیم اما اگر یکی از آن توپ‌ها گل می‌شد کار برای استقلال سخت می‌شد، بازی‌های بزرگی را استقلال در پیش دارد. اشاره به این موضوع که در دو بازی،سه بار توم به تیرک استقلال خورده، باید تمرکز بیشتری داشته باشند.

نکته هشتم
برد استقلال در یک روز، دومین برد تهرانی‌ها در مقابل کرمانی‌ها بود، شش امتیاز کامل به تهرانی‌ها رسید.

نکته نهم
دانشگر در راست، اینکه او چرا در غیاب وریا بازی کرده می تواند به تفکرات مجیدی برگردد یا آنالیز بازی تبم حریف، یا شرح وظایف و توانایی اجرای او در این پست مربوط باشد. ضمنا نادری باز هم مصدوم شد، دقیقا وقتی که تقریبا جا افتاده بود، دیگر به یک عادت تبدیل شده این مشکل مصدومیت او.

نکته دهم
سال پیش قبل از بازی فینال حذفی مجیدی به نظر عجولانه تصمیم گرفت و خداحافظی کرد اما حالا حتی با داشتن اختلاف با مدیران رده بالا، مشت می‌کوبد و می‌گوید تیمش برنده است و حالا روی دور برد است، سال پیش هم اگر می‌ماند شاید قهرمانی حذفی را داشت، به همین سادگی.

نکته یازدهم
تقریبا خیال استقلال از گرفتن سهمیه راحت شده، همین آسودگی خاطر کمک شایانی به کلیت این تیم در بازی‌های پیش رو می‌کند، اعتماد به نفس بالاتر، تقسیم قوا، تقسیم انرژی، به نوعی اجازه داشتن برای آزمون خطا و از اینگونه موارد.

نکته دوازدهم
استقلال برای استقلال شدن کار زیاد دارد، با این بردها البته باید ابتدا آب روی آتش حاشیه‌های این تیم ریخت، تا بتوان کم کم ساختار سازی در این تیم شکل بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =