قیمت طلا مردادماه هیجانی می‌شود/ دولت جدید موتور اقتصاد کشور را به راه اندازد

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:بهبود شرایط کسب و کار، به کار انداختن موتور اقتصاد کشور اصلی ترین انتظارات از دولت آینده است.

محمد کشتی‌آرای؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص انتظاراتش از دولت جدید گفت: بهبود شرایط کسب و کار، به کار انداختن موتور اقتصاد کشور اصلی ترین انتظارات از دولت آینده است.


وی ادامه داد: موتور اقتصاد کشور در حال حاضر با رکود همراه است و همین موضوع تاثیر زیادی بر سایر بازارها و بخش های اقتصادی کشور دارد.


وی خاطرنشان کرد: دولت جدید در نیمه مرداد ماه شروع به کار خواهد کرد، احتمالا پس  از آن باز هم شاهد تغییر هیجانی قیمت‌ها باشیم، ولی چنانچه تا آن روز توافقی در خصوص برجام رخ ندهد و ارزش اونس و دلار چندان تغییر نکند، قیمت ها نیز با همین قیمت فعلی باقی بماند زیرا که تقاضایی برای خرید طلا و سکه  وجود ندارد.


کشتی آرای عنوان کرد: چنانچه  تحریم‌ها برداشته و ارز وارد کشور شده و مراودات بانکی بین المللی بدون مانع به جریان بیفتد، آن وقت می‌توان انتظار واکنش مثبت در  بازار طلا و سکه را داشت.


نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پایان تاکید کرد: نه تنها بنده بلکه همه مردم انتظار داریم تا این مشکلات رفع و موتور اقتصاد کشور به جریان بیفتند.

پایان پیام/

کد خبر: 1101284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =