وزیر جهاد کشاورزی باید فردی متخصص و درون سازمانی باشد

عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر جهاد کشاورزی باید فردی از درون سازمان، متخصص و آشنا به کار بوده نه اینکه کسی را از بیرون وزارت جهاد کشاورزی انتخاب کنیم که هیچ آشنایی با کار نداشته باشد.

عبدالله ایزدپناه؛ عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص ویژگی های وزیر جهاد کشاورزی در دولت جدید گفت:آنچه که امروز در فضای مجازی مبنی بر لیست وزرای پیشنهادی مشاهده میکنیم همگی گانه زنی است یعنی فعلا قطعی نشده است.

وی ادامه داد: اگر کشور بر پایه کشاورزی حرکت کند یقینا امنیت غذایی کشور تامین میشود چنانچه در ادوار گذشته به جای نفت بر ین موضوع تمرکز می کردیم مشکلاتی که در حال حاضر با آنها روبرو هستیم را شاهد نبودیم.

ایزدپناه تاکید کرد: دولت آینده باید محور کاری خود را رفع مشکل اقتصادی و معیشت در حوزه کشاورزی قرار دهد. درست است که الان با مشکل کم آبی و خشکسالی مواجه هستیم ولی در سال های پیشین این مشکلات وجود نداشت و از طرفی هم زمین های مناسب فراوان برای کشاورزی وجود دارد که متاسفانه در این زمینه کم کاری شده است.

عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی باید فردی از درون سازمان باشد یعنی فردی که متخصص و آشنا به کار بوده نه اینکه کسی را از بیرون وزارت جهاد کشاورزی انتخاب کنیم که هیچ آشنایی با کار نداشته باشد که در این صورت نمی توان انتظار داشت که مشکلات موجود در این حوزه رفع خواهد شد.

پایان پیام/

کد خبر: 1101574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =