تجمع دانشجویان یاسوج در حمایت از دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت بعد از نماز ظهر و عصر، تجمعی در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی‌خواه حامی فلسطین در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، اساتید، معاونان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌ آزاد اسلامی یاسوج در تجمعی اعتراضی عملکرد شنیع آمریکا در برخورد با دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین را محکوم کردند.

در این تجمع که در ورودی دانشگاه آزاد برگزار شد؛ دانشگاهیان آزاد اسلامی یاسوج، جنایات آمریکا و اسرائیل غاصب در طی بیش از 200 روز اخیر را محکوم کردند.

در ابتدای این مراسم، محمد کاظم کاوه‌ پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد یاسوج در سخنان خود، جمع حاضر را نمایندگان همه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های آزاد دانست که حمایت خود را از دانشجویان و اساتید 38 دانشگاه آمریکایی که به دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین مورد ضرب‌ و شتم پلیس آمریکا قرار گرفته‌اند، اعلام کنند.

وی افزود: جهاد و شهادت عامل اصلی سعادت، عزت و سرافرازی مسلمانان است و ملتی که از مرگ نترسد ذلیل نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی در طول عمر نکبت بار خود به دفعات چهره خبیث و حیوانی خود را به جهانیان نشان داده و ثابت کرده که در راه سلطه جویی از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =