صعود سخت لاروخا به جمع چهار تیم

تیم ملی اسپانیا در جدالی نفس گیر موفق شد سوئیس را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۰ راه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ اسپانیا و سوییس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ به مصاف هم رفتند که لاروخا در ضربات پنالتی به برتری رسید.

در این دیدار اسپانیا خیلی سریع و روی شوت جوردی آلبا در دقیقه ۸ به گل رسید و از حریف خود پیش افتاد. در این صحنه آلبا توپ برگشتی از روی ضربه کرنر را به سمت دروازه شلیک کرد که با برخورد با زکریا مدافع سوئیس مسیرش عوض شد و وارد دروازه حریف شد. پس از این گل نیز بازی در اختیار اسپانیا بود تا اینکه در دقیقه ۶۸ روی اشتباه مدافعین اسپانیا توپ به ژردان شکیری رسید و او نیز به بهترین نحو از آن استفاده کرد و کار را به تساوی کشاند.

سوئیسی ها پس از این گل به بازی برگشتند و چند حمله خطرناک روی دروازه اسپانیا انجام دادند تا اینکه فرولر با تکل خشنی که در دقیقه ۷۸ به روی پای جرارد مورنو زد از زمین بازی اخراج شد تا تیمش ده نفره بازی را ادامه دهد. در ادامه نیز حملات اسپانیا بی اثر ماند تا بازی در طول ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

دیدار جذاب دو تیم در وقت های اضافی نیز گلی نداشت تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی سوئیسی ها درخشش بازی قبل را نداشتند و با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خوردند تا شگفتی سازی آنها به پایان برسد.

ضربات پنالتی

در تیم ملی اسپانیا سرخیو بوسکتس پنالتی خود را از دست داد اما دنی اولمو، جرارد مورنو و اویارزابال پنالتی‌های خود را گل کردند.

در تیم ملی سوئیس فقط گاورانوویچ پنالتی خود را گل کرد. فابین شار، مانوئل آکانجی و وارگاس ضربات به پنالتی خود را از دست دادند.

پایان شگفتی سازی

شاگردان ولادیمیر پتکوویچ پس از حذف فرانسه، تیم قهرمان جام جهانی، نزدیک بود با حذف اسپانیا شگفتی دیگری را رقم بزنند اما در ضربات پنالتی شانس با آنها یار نبود تا تاریخ سازی آنها در همین مرحله خاتمه یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1101585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =