آخرین مهلت ثبت‌نام دوره کارشناسی ارشد مجازی اخلاق پزشکی

ثبت‌نام دوره کارشناسی ارشد مجازی اخلاق پزشکی امروز ۲۰ مردادماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، ثبت‌نام دوره کارشناسی ارشد مجازی اخلاق پزشکی امروز ۲۰ مردادماه به پایان می‌رسد. داوطلبانی که می‌خواهند در این دوره شرکت کنند لازم است تا پایان امروز ۲۰ مرداد ماه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند. ثبت‌نام این دوره ۴ مرداد ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز شد 

دوره کارشناسی ارشد اخلاق پزشکی مجازی/ترکیبی در دانشگاه علوم پزشکی تهران و توسط گروه اخلاق پزشکی (از گروه‌های وابسته به دانشکده پزشکی) و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار می‌شود. 

این دوره به صورت مجازی ترکیبی و با استفاده از روش‌های مختلف تدریس با تاکید بر مشارکت فعال دانشجویان ارائه می‌شود. کلاس‌ها به صورت مجازی و از طریق ارائه محتوای الکترونیکی، مطالعه موارد آموزشی ارائه شده، انجام و ارسال تکالیف در قالب سامانه آموزش مجازی نوید در طول نیمسال تحصیلی خواهد بود. 

برنامه‌های حضوری گروه شامل ژورنال کلاب و گراند راند جمعا ٣ ساعت در هفته برگزار خواهد شد که بسته به شرایط ممکن است به صورت مجازی برگزار شود. آزمون دروس و نحوه ارزیابی دانشجو در پایان هر یک از ترم‌های تحصیلی توسط اساتید مربوطه تعیین می‌شود. سقف مدت مجاز تحصیل در این رشته ۵ سال پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1106418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =