جدایی سمیعی بعد از بازی آسیایی پرسپولیس

پس از شایعاتی که درباره جدایی جعفر سمیعی از پرسپولیس بود، به نظر می رسد که این شایعه رنگ و بوی جدی به خود گرفته و سمیعی به پایان کار خود در پرسپولیس رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، سمیعی که قبل از این به عنوان حراست وزارت ورزش مشغول فعالیت بود پس از استعفای مهدی رسول پناه از سرپرستی باشگاه پرسپولیس، در روز ۸ آبان ۱۳۹۹ اعضا هیات مدیره این باشگاه در محل وزارت ورزش تشکیل جلسه دادند و در نهایت جعفر سمیعی را به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کردند. حالا با تغییرات در وزارت ورزش، سمیعی هم قرار نیست به عنوان مدیرعامل پرسپولیس فعالیت خود را ادامه دهد و به نظر می رسد بعد از بازی با استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا جدایی این مدیر قطعی می باشد.

از طاهری، کاشانی و آجرلو به عنوان گزینه های مدیرعاملی پرسپولیس نام برده می شود. طاهری و کاشانی سابقه مدیرعاملی در پرسپولیس را دارند و آجرلو هم سابقه مدیرت در تیم های پاس، استیل آذین و تراکتورسازی را در کارنامه خود دارد. با مطرح شدن اسم او برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس هواداران این تیم به اعتراض پرداختند و مدعی هستند که نمی تواند گزینه ی خوبی برای مدیریت این تیم باشد.

*علیرضا آذر برزین

کد خبر: 1109701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =