مساوی مقابل استقلال حق حداقلی ما بود

هافبک تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز تاکید کرد گرفتن یک امتیاز برابر استقلال کمترین حق آنها بوده است.

احمد زنده روح در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز درخصوص دیدار شب گذشته فجرسپاسی شیراز مقابل استقلال از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر که با تساوی یک بر یک به پایان رسید گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما هم تیم جوانی داریم و در این چهار هفته کیفیت خوب خود را در رقابت های لیگ به اثبات رسانده ایم این در حالی است که بعد از چند سال به لیگ برتر صعود کردیم و از بازیکنان جوان و کم تجربه ای سود می بریم اما با همین وضعیت هم نشان دادیم می‌توانیم مقابل تیم‌های بزرگ و پرمهره بازی‌های خوب و با کیفیت را به نمایش بگذاریم و امیدوارم این روند هرچه بهتر شده و در ادامه در نتیجه گیری هم بهتر عمل کنیم. خدا را شکر دیشب هم توانستیم در یک بازی خیلی سخت به چیزی که حداقل مستحق آن بودیم برسیم. 

وی درباره اینکه در دقیقه ۹۵ پشت ضربه کرنر رفت، آیا فکر میکرد آن ضربه تبدیل به گل شود یا خیر گفت: این اتفاق برای تیم ما خیلی خوشحال کننده بود و نشان دادیم که تا آخرین دقایق و ثانیه ها برای کسب نتیجه و موفقیت و برای رسیدن به خواسته مان تلاش می کنیم و خدا را شکر که توانستیم با کمک همه بچه ها و کادر فنی این اتفاق را رقم بزنیم. 

بازیکن فصل گذشته گل گهر سیرجان که برای فصل جاری گزینه حضور در استقلال بود اما به فجر سپاسی پیوست در این خصوص اظهار داشت: دیگر قسمت نشد به استقلال بروم و قسمت این بود که برای سپری کردن خدمت سربازی به فجرسپاسی بیایم، در هر صورت صحبت هایی در پیش فصل در این خصوص انجام شد اما در نهایت قسمت این بود که پیراهن فجر شهید سپاسی را بر تن کرده و در خدمت این تیم باشم و امیدوارم امسال کل مجموعه فجرسپاسی بتوانیم به هم کمک کنیم. در هر صورت اتفاقاتی افتاد که باید به خدمت می‌آمدم و این طور نبود که اولویتم فعلا در حال حاضر سپری کردن دوران خدمت باشد اما شرایط اینطور رقم خورد. 

هافبک فجرسپاسی درباره شرایط فنی بازی شب گذشته مقابل استقلال گفت: متاسفانه شرایط زمین طوری بود که تیم ها نمی توانستند کار خاصی انجام دهند و بیشتر بازی درگیرانه و فیزیکی دنبال شد، دقایقی ما صاحب توپ بودیم و دقایقی هم استقلال اما همانطور که شما گفتید بازی پایاپای دنبال شد و نتیجه هم عادلانه رقم  خورده با اینکه استقلال موقعیت‌های داشت و ما هم کم و بیش فرصت هایی را ایجاد کردیم و مساوی حق حداقلی ما بود.

وی درباره اینکه زمین چمن حافظیه شرایط افتضاحی دارد و نمی توان روی آن کار خاصی انجام داد و آیا فجرسپاسی از این  لحاظ متضرر نمی‌شود گفت: ما خودمان هم از این شرایط راضی نیستیم و ما هم از این وضعیت ورزشگاه حافظیه متضرر میشویم و واقعاً این شرایط جای تاسف دارد و امیدوارم وضعیت بهتر شده تا هم تیم ما و هم تیم هایی که به شیراز می آیند بتوانند شرایط بهتری را تجربه کنند.

وی درباره عصبانیت و حرص و جوش های علی اصغر کلانتری سرمربی فجر سپاسی شیراز در حین بازی اظهار داشت: بالاخره بنده خدا فشار زیادی روی او بود این در حالی است که کلانتری زحمات زیادی را متقبل شده و تعصب خاصی هم نسبت به تیم دارد در هر صورت فشار بازی و اتفاقات حین بازی طبیعی است و سعی و تلاش همه بازیکنان این است که بتوانیم جبران زحمات کادر فنی و باشگاه را بکنیم.

زنده روح در پایان درباره داوری مسابقه گفت: درباره داوری هیچ موقع صحبت خاصی نکرده و نمی کنم، فقط درباره صحنه پنالتی بازی می‌توانم بگویم که فکر نمی‌کنم ضمن اینکه کارشناسان هم اعلام کردن این صحنه پنالتی نبود.

کد خبر: 1117526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =