قاسمی نژاد در چه پستی به میدان می‌رود؟

مجیدی از قاسمی نژاد در چه پستی استفاده خواهد کرد؟

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ یکی از پر سر وصدا ترین نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران پیوستن امین قاسمی نژاد به استقلال بوده است. ستاره‌ای که صراحتا تعلق خاطرش به رنگ آبی را بیان می‌کرد و از پیشنهاد نجومی اردوگاه رقیب استقلال عبور کرد تا به تیم مورد علاقه خود بپیونند. عملکرد درخشان و تحسین برانگیز قاسمی نژاد پدیده، این تصور را در اذهان جامعه فوتبالی ایجاد کرد که

او یکی از ۱۱ نفر ثابت استقلال در لیگ بیست و یکم خواهد بود. اما بر خلاف پیش بینی ها این وینگر_ مهاجم بابلی هنوز نتوانسته خودش را به فرهاد مجیدی تحمیل کند و آن تاثیر گذاری فصول گذشته را در استقلال نیز داشته باشد.

گلزنی در دیدار دوستانه مقابل پیشگامان و محک خوردن امین، شاید شروع روزهای خوب این بازیکن خوش استایل باشد.

گفته می‌شود فرهاد مجیدی در این بازی دوستانه از امین قاسمی نژاد در پست هافبک هجومی استفاده کرد. پستی که این بازیکن با آن ناآشنا نیست، با اینکه پست اصلی‌اش وینگر چپ است.

حال باید در هفته های آینده دید که قاسمی نژاد در صورت به میدان رفتن، در چه پستی قرار خواهد گرفت. هافبک هجومی یا وینگر چپ؟

اما اینگونه به نظر می‌رسد با وجود حسین زاده جوان و آرش رضاوند و البته هافبک خارجی که در نیم فصل به جمع آبی پوشان اضافه خواهد شد، قاسمی نژاد کار سختی برای بازی کردن در پست هافبک هجومی دارد.

کد خبر: 1118543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =