انتشار ۱۲ هزار  عنوان کتاب علمی و تخصصی توسط مرکز نشر دانشگاه آزاد اسلامی

مدیر مرکز نشر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تا کنون بیش از 12 هزار عنوان کتاب از زمان تاسیس انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی، مجوز چاپ گرفته‌ و منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، کتاب فروشی و نمایشگاه دائمی کتاب دانشگاه آزاد اسلامی بعد از چند سال وقفه، فعالیت خود را  همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی دوباره آغاز کرده است.

در این ارتباط ایمان نوروزی در گفت‌وگو با ایسکانیوز با اشاره به اولویت فعالیت مرکز نشر دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: در حال حاضر هدف گذاری برای تامین کتاب‌های مورد نیاز  اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشجویان رشته‌های مشترک بین این دانشگاه و دانشگاه های سراسری اولویت فعالیت این مرکز است. 

وی درباره اهداف تاسیس کتاب فروشی و نمایشگاه دائمی کتاب دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: این کتاب فروشی با هدف متحد و هماهنگ سازی حوزه چاپ و انتشار کتاب در واحدهای مختلف دانشگاه افتتاح و مشغول به فعالیت شده است. 

مدیر مرکز نشر دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در زمان تاسیس، مرکز چاپ داشتند، گفت: این مراکز کتاب‌های مورد نیاز برای استادان، دانشجویان و پژوهشگران را در چاپخانه‌های واحدها منتشر می‌کردند. 

وی خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از 12 هزار عنوان کتاب از زمان تاسیس انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی، مجوز چاپ گرفته‌ و منتشر شده و این کتب به دست دانشجویان و استادان و سایر علاقمندان حوزه کتاب و کتاب خوانی رسیده است.

نوروزی در پاسخ به این پرسش که مرکز نشر دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر آمادگی انتشار کتاب‌های ناشران غیر دانشگاه آزادی را دارد یا خیر، بیان کرد: انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی  در تلاش است تا توسعه علمی در راستای کلان دانشگاه و در سطح کشور ایجاد کند، در آینده قدم‌هایی در این مسیر برداشته خواهد شد. 

چاپخانه دانشگاه آزاد اسلامی؛ یکی از مجهزترین چاپخانه‌های کشور

مدیر مرکز نشر دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه چاپخانه این دانشگاه در سال 1368 تاسیس شده است، گفت: این چاپخانه در ابتدا تحت عنوان سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت داشت؛ اما در حال حاضر با نام مرکز نشر فعالیت دارد. این چاپخانه یکی از مجهزترین چاپخانه‌های کشور است چرا که دستگاه‌هایی مانند چاپ رول را در اختیار دارد و بسیاری از روزنامه‌های کشور در چایخانه دانشگاه آزاد اسلامی چاپ می‌شوند.

وی با بیان اینکه کتاب فروشی دانشگاه آزاد اسلامی با وقفه‌ای کوتاه؛ فعالیت خود را در آبان ماه سال 1400 مجدد آغاز کرده است، گفت: این مرکز خدمات خود را به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشجویان سایر دانشگاه‌های سراسر کشور در تمامی رشته‌های درسی و علمی و تخصصی ارائه می‌دهد.

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: کتاب‌های علمی و تخصصی و درسی مورد نیاز دانشجویان در چاپخانه دانشگاه آزاد اسلامی چاپ شده و در انتشارات این دانشگاه، منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1118757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =