مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ۲۹‌آبان‌

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور را از دریچه ایسکانیوز دنبال کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در شنبه(بیست‌ونهم آبان‌ماه) را در ادامه می‌خوانید:
 

اجرای طرح اندیشه تمدن ساز با حضور 320 نفر از استادان دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام خبر اجرای طرح اندیشه تمدن ساز گفت: با همت دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و حمایت مسئولین در دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری و به منظورآشنایی بهتر و بیشتر با اندیشه و منظومه فکری مقام معظم رهبری، طرح اندیشه تمدن ساز با حضور تعداد 320 نفر از استادان تمام وقت دانشگاه های دولتی، آزاد، پیام نور، علوم پزشکی، علمی و کاربردی و فرهنگیان استان، در قالب جدید، به صورت مباحثه ای و با حضور یک مربی در یک فضای صمیمی، دوستانه و علمی در بستر مجازی در سطح دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد توضیح داد: در پایان طرح اندیشه تمدن ساز که مرحله اول آن در حال اجرا است با توجه به کمیت و کیفیت اجرای این طرح از گروه های 3 تا 5 نفره تجلیل می شود.

وی افزود: طرح اندیشه تمدن ساز نخستین قدم برای شناخت ابعاد ناشناخته علمی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها است و با اجرای این طرح، مطالبات مقام معظم رهبری در سطح استادان، بهتر و ملموس تر شده، که از طریق اعضای هیأت علمی به دانشجویان هم منتقل می شود.

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ۲۹‌آبان‌


برگزاری کلاس مربی گری درجه 3 والیبال دختران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد


علی همتیان مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد توضیح داد: کلاس مربی گری درجه 3 والیبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به مدت 6 روز و به صورت تئوری و عملی، با رعایت پروتکل های بهداشتی و با انجام تست PCR در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار می شود.  

وی تبیین کرد: این کلاس ها با تدریس خانم شفقت از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و همچنین مدرس بین المللی سطح 2 کشور است، برای نخستین بار در سطح استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
همتیان در پایان خاطر نشان کرد: از دانشجویان شرکت کننده در این کلاس ها پس از گذراندن دوره های تئوری و عملی، آزمونی گرفته می شود و کسانی که بالاترین رتبه را کسب کنند به ردیف مربیان استان چهارمحال و بختیاری خواهند پیوست.

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ۲۹‌آبان‌

اختتامیه هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران برگزار شد

اختتامیه هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران با حضور سعید قاضی مغربی رئیس کنفرانس و رئیس واحد،  محمدمهدی نائبی رئیس کمیته دائمی برگزاری کنفرانس های رادار و سامانه های مراقبتی، رامین محمدعلی طهرانی دبیر کنفرانس و معاون پژوهش و فناوری واحد، محمدرضا منیری دبیر علمی کنفرانس، حمید خدابخشی دبیر اجرایی کنفرنس، سیدابوالفضل حسینی دبیر علمی IEEE ، اعضای هیات رئیسه و شرکت کنندگان حاضر در سالن خوارزمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برگزار شد.

رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری گفت: یک سال کار و تلاش مداوم برای برگزاری این کنفرانس نشان از نوعی درایت و بصیرت و تشخیص نیازهای کشور و حوزه نظامی و دفاعی می باشد. در هر کدام از جلسات این کنفرانس تقریباً بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ نفر شرکت کننده حضور داشت و با برگزاری این کنفرانس ها در دانشگاه‌ها و حرکت به سوی تبدیل شدن به دانشگاه حل مسئله و ارتباط صنعت می توان گامی در جهت شناسایی نیازهای کشور در صنایع مختلف برداشت.

دبیر هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری حامیان مادی و معنوی، اساتید فرهیخته گروه برق، کامپیوتر و مخابرات و کارکنان واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری عنوان کرد: این کنفرانس بستری را برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای این حوزه فراهم کرد و امیدواریم هم‌افزایی لازم را برای شناسایی نیازهای صنعت دفاعی و نظامی کشور ایجاد کرده باشیم.

در ادامه دبیر علمی هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی با اشاره به محدود شدن برخی از حوزه های فنی و صنایع مخابرات در سطح جهان بیان کرد:  نوع انتظار ما از این کنفرانس ها پوشش صنایع قالب و نزدیکی هرچه بیشتر دانشگاه و صنعت است و خروجی این کنفرانس ها باید راهگشای مشکلات صنعت باشد.

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ۲۹‌آبان‌

کد خبر: 1119050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =