انتقال گلر جنجالی به تیم رقیب؟

شنیده ها  حکایت  از آن دارد که پرسپولیس به دنبال جذب گلر باتجربه استقلال است.

 به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، عملکرد ضعیف حامد لک در این فصل، یحیی گل محمدی را بر آن داشت که از گلر دوم خود در هفته پنجم و ششم لیگ برتر استفاده کند، اما اشتباه محرز منجر به گل بوژیدار رادوشویچ در بازی مس  باعث شد که حامد لک خیلی زود به قفس توری سرخپوشان بازگردد.

اخبار شنیده شده اما، حاکی از آن است که اگر حامد لک به فرم ایده‌آل فصل قبل خود بازنگردد، یحیی گل‌محمدی در فصل نقل و انتقالات تابستانی سراغ خرید گلری با تجربه خواهد رفت و یکی از گزینه ها مورد نظر سرمربی پرسپولیس، رشید مظاهری است.  دروزه بانی که در ابتدای فصل نقل و انتقالات به دلیل اختلاف با مدیرعامل وقت، قرار داد خود را با استقلال فسخ کرده بود و پس از تغییر در مدیریت، دوباره به جمع آبی پوشان بازگشت. مظاهری برای قرار گرفتن در قفس توری استقلال کاری بسیار دشوارتر نسبت به فصل پبش در پیش رو دارد. چرا که علاوه بر حسینی آماده، رضایی جوان نیز در لیست استقلال وجود دارد که گلر مورد علاقه فرهاد مجیدی است.
با توجه به این شرایط، دور از ذهن نیست که مظاهری تمایل به جدایی از جمع آبی پوشان و حتی پیوستن به اردوگاه رقیب داشته باشد. البته این اخبار در حد گمانه زنی است. حالا باید دید حامد لک در بازی‌های بعدی پرسپولیس می‌تواند خیال کادر فنی تیمش را راحت کند یا اینکه یحیی گل‌محمدی مجبور خواهد شد که زمستان سراغ یک دروازه‌بان جدید برود که شاید رشید مظاهری باشد.

مظاهری در راه عزیزیان و عابدزاده؟!

در تاریخ استقلال و پرسپولیس بازیکنان زیادی سابقه حضور در هر دو تیم را داشتند، اما در این میان، تنها سه دروازه‌بان اصطلاحا سرخابی بودند.
اولین گلری که به طور مستقیم از استقلال جدا شد و به اردوگاه رقیب پیوست سعید عزیزیان بود. این گلر ملی پوش در سال ۶۹ به استقلال پیوست و سال بعد به جمع سرخپوشان ملحق شد. عزیزیان که سابقه حضور در جوانان پرسپولیس را نیز در کارنامه داشت، پس از جدایی از استقلال و حتی در دوران بازنشستگی به کررات اعلام کرد که از ابتدای دوران فوتبالم پرسپولیسی بودم.
بزرگترین نقل و انتقال بین دو تیم استقلال و پرسپولیس، چهار سال پس از پیوستن سعید عزیریان به پرسپولیس اتفاق افتاد. احمدرضا عابدزاده جوان اول آن روزهای فوتبال ایران سال ۶۹ به استقلال پیوست و در سال‌های بعد قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا را با آبی پوشان تجربه کرد. عابدزاده اما بر خلاف سعید عزیزیان به رنگ آبی عرق داشت و اگر مسائل و مشکلات مالی در میان نبود، خیلی بعید بود که او پرسپولسی شود.
شایان ذکر است محمد محمدی نیز سابقه حضور در دو تیم سرخابی رو در کارنامه داشت.
حال باید دید رشید مظاهری در روزهای نیمکت و سکونشینی، در مسیر سعید عزیزیان و احمدرضا عابدزاده گام برمی‌دارد یا که خیر.
سوالی که پاسخ آن احتمالا منفی است اما باید کمی صبر کرد تا ببینیم چه سرنوشتی در انتظار این گلر با تجربه خواهد بود.

محمد ابراهیم پور

کد خبر: 1119216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =