طلسم شکنی امیر یا پنجمین برد فرهاد؟

تیم های استقلال و گل‌گهر در یکی از مهم ترین بازی های هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ شاگردان فرهاد مجیدی پس از اینکه در سه هفته ابتدایی فصل موفق به پیروزی شدند در دو بازی اخیر خود طعم برد را نچشیده اند و با بدشانسی در برابر حریفان به تساوی رضایت داده اند. 

استقلالی ها که صدر جدول را به پیکان تقدیم کرده اند به دنبال آن هستند تا در جدال بزرگ هفته به برتری دست یابند و منتظر لغزش احتمالی پیکان صدرنشین باشند تا بار دیگر به رده نخست جدول راه یابند.

در طرف دیگر، پر افتخارترین مربی لیگ برتر یعنی امیر قلعه نوعی قرار دارد که همواره جدال های او با استقلال از زیبایی های خاص خود برخوردار بوده است.

گل‌گهر نیز مانند استقلال فصل را بسیار خوب آغاز کرد. آنها در دو دیدار نخست خود به برتری رسیدند اما سه بازی بعدی را با تساوی به پایان رساندند تا فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست بدهند.

سیرجانی ها روزهای آرامی را سپری نکرده اند و با حواشی که برخی بازیکنان این تیم به وجود آورده اند شرایط پر سر و صدایی را تجربه کرده اند. همین حاشیه ها سبب شد که قلعه نوعی چهار بازیکن این تیم به نام های فرزوان، گلزاری، تبریزی و مصلح را برای بازی مقابل استقلال از لیست تیمش خط بزند. موضوعی که می تواند در کار تیمی شاگردان قلعه نویی خلل ایجاد کند.

حالا باید دید دو تیم گل گهر و استقلال که در هفته های اخیر گرفتار نتایج مساوی شده اند، در این هفته می‌توانند این رشته تساوی ها را پاره کنند یا باز هم شاهد ادامه روند دو سه هفته اخیرشان در کسب نتیجه مساوی خواهیم بود.

وضعیت در جدول

گل گهر با 9 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و استقلال 11 امتیازی تیم دوم جدول است.

تیم داوری

علی صفایی- سعید قاسمی- حسن ظهیری- حسین زمانی

مجتبی احسانی

کد خبر: 1119540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =