باید تلاشم را بیشتر و برای رقابت در دسته ۹۶ کیلوگرم آماده شوم

ملی‌پوش دسته ۹۶ کیلوگرم ایران گفت: رقیبان قدرتمندی در دسته ۹۶ کیلوگرم هستند اما من قوی‌تر از همیشه به رقابت باز خواهم گشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ رضا دهدار با بیان اینکه تمام تلاشم را برای موفقیت در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان انجام دادم اظهار داشت: تمرینات زیادی داشتم و با آمادگی به مسابقات ازبکستان رفتم اما روز من نبود. هر چه زور زدم نتوانستم وزنه را مهار کنم.

وی ادامه داد: همه می‌دانند من یک وزنه‌بردار دوضرب هستم و اگر وزنه‌ای را روی سینه بکشم مهار خواهم کرد اما دیروز سه حرکت را به خطا انجام دادم. شاید باور نکنید اما من حرکت نخست دوضرب را نیز به سختی انجام دادم و بعد از آن خدا را شکر کردم که امتیازی برای تیم گرفت.

دهدار این را هم گفت: در پشت صحنه و قبل از مسابقه برای مهار ۲۰۰ کیلوگرم در دوضرب با مشکل مواجه بودم و خدا کمک کرد ۲۰۷ کیلوگرم را مهار کردم چون امتیاز آن برای تیم خیلی مهم است.

وی ادامه داد: قسمت من مدال در این دوره از بازی‌ها نبود در حالی که من در قهرمانی جهان ۲۰۱۹ تایلند توانسته بودم مدال بگیرم. باید تلاشم را بیشتر کنم و برای رقابت در دسته ۹۶ کیلوگرم آماده شوم. 

دارنده مدال طلا یکضرب قهرمانی آسیا در دسته ۱۰۲ کیلوگرم با اشاره به کاهش وزن خود عنوان کرد: کاهش وزن در عملکرد تاثیر دارد اما صعف من به خاطر کاهش وزن نبود بلکه دلایل مختلفی داشت.

دهدار ادامه داد: باید با کادر فنی و مربیان دلیل این ناکامی را بررسی کنیم.  در دسته ۹۶ کیلوگرم رقیبان بزرگی هستند و حتی رکورد سهراب مرادی هم شکسته شد باید برای رقابت در این دسته آماده شوم. به همه هموطنان قول می‌دهم که قوی‌تر از گذشته به تخته رقابت برگردم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره فاصله زیاد بین حرکت اول و دوم دوضرب گفت: من با مهار وزنه ۲۰۷ کیلوگرم توانستم در جدول بمانم. برای رسیدن به مدال باید تلاش می‌کردم. لذا برای این مهم کادر فنی درخواست وزنه ۲۱۶ را دادند تا شانس خود را برای رسیدن به مدال دوضرب امتحان کنم اما متاسفانه نشد.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان روزهای ۱۶ تا ۲۷ آذر در تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار می‌شود.  در این دوره از مسابقات ۴۳۲ وزنه‌بردار (۲۴۵ مرد و ۱۸۷ وزنه‌بردار زن) حضور دارند.

مرتضی بیگلری، میرمصطفی جوادی، سیدایوب موسوی، رضا دهدار، امیر حقوقی، سیدرسول معتمدی، علیرضا سلیمانی، امیر عزیزی، علیرضا یوسفی و آیت شریفی ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران در بخش مردان هستند. هدایت این تیم بر عهده محمدحسین برخواه است.

همچنین در بخش زنان سیده‌الهام حسینی، یکتا جمالی و فاطمه یوسفی نیز ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران هستند. الناز باجلانی به دلیل مصدومیت به این پیکارها اعزام نشد. اکبر خورشیدی به عنوان مشاور فنی بر عملکرد  دختران وزنه‌بردار ایران نظارت دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر: 1122251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =