به فکر جایگاهی بهتر از چهارمی برای مس رفسنجان هستیم

مدافع مس رفسنجان می‌گوید مجموعه این تیم به رقم زدن سرنوشتی بهتر از شرایط فعلی در لیگ بیست و یکم هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، شاهین توکلی که چند هفته پیش دچار مصدومیت شده بود حالا با رفع مصدمیت دوباره به تمرینات این تیم بازگشته و در کنار هم تیمی هایش به انجام تمرین می‌پردازد.

شاهین توکلی در خصوص اتفاقی که برایش افتاد و باعث مصدمیتش شد، به خبرنگار ما گفت: واقعا مصدومیت من همانطور که دردناک بود خنده دار هم هست. در اردوی تیم در هتل به حمام رفته بودم که ناگهان شیشه حمام شکست و من برای اینکه روی صورتم نریزد دستم را جلویش گرفتم که متأسفانه روی پا و دستم افتاد. دستم را جراحی و آتل بستم و پایم بخیه خورد. بخیه‌های پایم را به تازگی کشیدم و بعد از صحبتی که با پزشکان کردم حالا در تمرینات تیم شرکت میکنم تا انشاالله برای نیم فصل دوم آماده شوم.

این بازیکن در مورد شرایط مس رفسنجان ادامه داد: اردویی را در تهران برپا کرده ایم و بدنسازی خوبی انجام می‌دهیم تا انشالله بتوانیم در نیم فصل دوم حتی بالاتر از جایگاه چهارمی برویم. تمام عوامل مس به خوبی کنار هم جمع شدند و تمام تلاشمان این است که همانند نیم فصل اول خوب کار کنیم.

مدافع مس رفسنجان در مورد بازیکنان ورودی و خروجی از این تیم عنوان کرد: واقعا این موضوع به مدیریت و کادر فنی برمی‌گردد و من نمی‌توانم در این باره نظر بدهم. قطعا تیم به بهترین شکل تقویت می‌شود و ما می‌توانیم بهترین نتایج را بگیریم.

کد خبر: 1128224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =