عبور استقلال از فینال اول

برد استقلال در برابر هوادار در حالی بدست آمد که آبی پوشان پایتخت تحت تاثیر بسیاری از اتفاقات دوهفته اخیر، منظم و روبه جلو بازی نکردند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، بازیکنان هوادار با تجمع و دوندگی زیاد و پرس های متعدد در پشت هجده قدم استقلال، اجازه مانور و بازی سازی را از آنان گرفته بودند و هرگاه به دروازه استقلال نزدیک می شدند، بسیار خطرناک ظاهر شده و می‌توان گفت توانایی کسب امتیاز در این دیدار را داشتند.

به هر حال ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان به کرونا و دل‌مشغولی فرهاد مجیدی در فصل نقل و انتقالات که صرفا تا این لحظه شاهد خروج بازیکن از این تیم بودیم، تمرکز کادر فنی وحتی بازیکنان را برهم زده بود و این تیم در بیشتر دقایق بازی نامنظم و حتی سردرگم بازی می کرد.

عدم بالانس جناحین، هماهنگ نبودن خط هافبک و تغییر اجباری فرهاد در جناح راست به خاطر محرومیت یامگا، و از دست دادن چند موقعیت صد در صد گل در نیمه اول، به بازیکنان هوادار جرات بیشتری برای حمله داد و دادن پنج ضربه کرنر پیاپی که در نهایت با پرتاب اوت عباسیان تبدیل به گل مساوی شد، نشان از وضعیتی دارد که اگر قبل از هفته هفدهم برطرف نگردد، صدر نشینی مطلق استقلال را در حساس ترین مقطع فصل به خطر خواهد انداخت. لازم است یادآوری شود؛ تیم هایی چون سپاهان و گل گهر و حتی فولاد با فاصله ایجاد شده و نتایجی که در هفته های آتی که بدست خواهند آورد، صرفا می توانند در تعیین صدر نشین موثر باشند و با توجه به اینکه تمرکز فولاد و سپاهان در ادامه فصل متوجه لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد، احتمالا کورس قهرمانی بین سرخابی های پایتخت خواهد بود و کوچکترین اشتباه از جانب هریک می‌تواند به یکه تازی دیگری در صدر جدول منتهی شود.

حضور احتمالی بازیکن ازبک و اضافه شدن صالح حردانی و آماده شدن عارف غلامی می تواند هارمونی مناسبی به تیم داده و البته نباید از انگیزه مضاعف تیم های پایین جدول برای بقا و پنج تیم بالای جدول برای قهرمانی و کسب سهمیه به سادگی گذشت و لازم است استقلال و فرهاد مجیدی چهارده فینال پیش رو را بیشتر از گذشته جدی بگیرند.

حسن صانعی پور

کد خبر: 1128509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =