تلاش‌های رضا عنایتی برای بقای هوادار در لیگ برتر

رضا عنایتی به دنبال تقویت تیم خود است تا در نیم فصل دوم هوادار با سر و شکل تازه بتواند پرقدرت‌تر در میادین حاضر شود. 

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیست و یکم به پایان رسید و تقریبا چهره جدید تیم‌ها برای ادامه بازی‌ها مشخص شد. نکته جالب نقل و انتقالات نیم‌فصل در این بود که برخی تیم‌ها تا روزهای پایانی اقدام خاصی انجام نداده بودند و به یکباره شروع به جذب مهره های جدید خود نمودند. یکی از این تیم‌ها هوادار نام دارد که به تازگی لیگ برتری شده و در نیم‌فصل اول علیرغم نمایش خوبی که در زمین پیاده کرد موفق به کسب نتایج مناسب نشد. با همه اینها و با نظر رضا عنایتی از سه شنبه شب به شکل جدی وارد بازار ترنسفر شدند.

در همین خصوص تیم فوتبال هوادار چهارشنبه هفته گذشته روز شلوغی را سپری کرد. دو بازیکن به این تیم اضافه شدند و یک بازیکن از جمع بنفش و آبی پوشان پایتخت جدا شد.

پیمان میری مهاجم هوادار که در این فصل در 2 گل از 8 گل شاگردان عنایتی تاثیرگذار بود و 2 پاس گل داد روز چهارشنبه به صورت توافقی از این تیم جدا شد و از سوی دیگر سه بازیکن جدید به جمعشان اضافه شد. محمد میری از فولاد خوزستان شاگردان جدید رضا عنایتی است. علی عبدالله زاده از نفت مسجدسلیمان نیز به باشگاه هوادار اضافه شده است. این در حالی است که فرزاد جعفری بازیکن فصل گذشته سایپا نیز سه شنبه شب به باشگاه هوادار اضافه شد. پیش از این بابک مرادی و بابامحمدی نیز به تیم هوادار پیوسته بودند.

رضا عنایتی به دنبال تقویت تیم خود است تا در نیم فصل دوم هوادار با سر و شکل تازه بتواند پرقدرت‌تر در میادین حاضر شود. 

هوادار اولین حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند و اکنون با 14 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد ولی سرمربی این تیم یعنی رضا عنایتی دوست ندارد آنها مجددا به لیگ یک برگردند و قصد دارد در فرصت باقیمانده تیمش را تقویت کند.

کد خبر: 1129582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =