مدارس سما در سنین پایه استعدادهای ورزشی را شناسایی می‌کنند

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی درباره اینکه محیط‌های علمی و دانشگاهی به چه میزان می‌توانند در توسعه ورزش قهرمانی کمک کننده باشند، گفت: با توجه به فعالیت‌های مدارس سما در سنین پایه استعدادیابی انجام شده تا بتوان استعدادهای ورزشی را شناسایی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ترویج ورزش در بین دانش آموزان و دانشجویان به‌رغم اقدامات انجام شده نیازمند فعالیت‌های موثر و مستمر است. در این اقدام باید بیش از پیش در زمینه استعدادیابی افراد و شرکت در مسابقات از سوی تصمیم‌گیران اقدامات موثر انجام داد تا بتوان فعالیت‌های موثر را در دستور کار قرار داد. امیرعباس لشگری، رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و  گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اینکه محیط علمی و دانشگاهی به چه میزان می‌تواند در توسعه ورزش قهرمانی کمک کننده باشد، گفت: با توجه به فعالیت‌های مدارس سما در سنین پایه استعدادیابی انجام شده تا بتوان استعدادهای ورزشی را شناسایی کرد.

وی افزود: این گونه آموزش‌ها در سنین پایین تا مقاطع بالاتر ظرفیت‌یابی استعدادها انجام می‌دهد تا در مقاطع بالاتر بتوان از قابلیت افراد استفاده کرد. بنابراین در دانشگاه آزاد اسلامی استعدادیابی انجام شده و در دانشگاه آزاد اسلامی استعدادیابی به شکل مناسب انجام می‌شود.

  رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در این دانشگاه استعدادیابی و پرورش نخبگان ورزشی از مقطع  پایه آغاز و تا مقطع تحصیلات تکمیلی ادامه دارد، تاکیدکرد: دوره‌های آموزشی به شکل جدی برگزار می‌شود. همچنین در ایام کرونا مسابقات به شکل حضوری برگزار شده و اقدامات در زمینه استعدادیابی به شکل مناسب انجام می‌شود تا بتوان نخبگان در حوزه مدارس سما در سنین پایه در زمینه ورزش حضور موثر داشته باشند.

لشگری تاکید کرد: در ایام کرونا سعی شده تا متقاضیان به شکل غیرحضوری از طریق سامانه در مسابقات شرکت کرده تا  بین مسئولان  و دانشجویان تعامل سازنده انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1129626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =