وزیر اقتصاد: ۶۵ هزار نفر وام بدون ضامن گرفتند

وزیر امور اقتصاد و دارایی در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که براساس گزارش بانک‌های دولتی طی سه هفته اخیر بیش از ۶۵ هزار نفر بدون ضامن از وام‌های خرد استفاده کرده‌اند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد که براساس گزارش بانک‌های دولتی طی سه هفته اخیر بیش از ۶۵ هزار نفر بدون ضامن از وام‌های خرد استفاده کرده‌اند.

سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که براساس گزارش بانک‌های دولتی طی سه هفته اخیر بیش از ۶۵ هزار نفر بدون ضامن از وام‌های خرد استفاده کرده‌اند.

وی افزود: در کنار دستورالعمل تشویقی و با همکاری مدیران عامل بانک‌ها با متخلفان نیز برخورد شد و تسهیل شرایط وام خرد برمبنای اعتبارسنجی با جدیت ادامه خواهد داشت.

 گفتنی است محسن حدادی معاون اعتباری شعبه مرکزی بانک ملت در خصوص وام بدون ضامن بانک‌ها اظهار کرد: در ادامه اجرای تسهیلات فرابانک، با ابلاغ دستور جدید به بانک‌ها، تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام بدون ضامن پرداخت می‌کنند.

وی افزود: پس از استعلام اعتبارسنجی، رتبه فرد دریافت می‌شود و بر اساس آن مبلغ وام تعیین می‌شود که در صورت دریافت نکردن رتبه کافی، فرد وام‌گیرنده باید برای مابقی مبلغ درخواستی ضامن بیاورد.

معاون اعتباری شعبه مرکزی بانک ملت یادآور شد: در این مرحله فقط به کارمندان بخش خصوصی و دولتی که دارای نامه کسر از حقوق هستند، وام تعلق می‌گیرد

انتهای پیام /

کد خبر: 1129967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =