توسعه محتوای قرآنی در جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت

مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری امامت و مهدویت گفت: در سالجاری در۱۰ استان این جشنواره به شکل پایبوت فعالیت میکند که بر اساس فرمایش ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال توسعه محتوای قرآنی در این جشنواره و توسعه آن برای سال آینده هستیم.

به  گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت صبح امروز یکم اسفند  در موسسه فرهنگی  و هنری امامت و مهدویت برگزار شد. 
در ابتدای این نشست سید جواد جعفری، مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با عرض خیر مقدم به حاضرین جلسه  و تشکر ویژه از زحمات همکاران در سازمان مرکزی گفت: در این نشست هدف تبادل نظر است و در قرآن کریم کلید واژه وجود دارد مبنی بر اینکه اگر خداوند متعال در را باز کند تمامی اراده ها نمیتواند آن را ببندد. در وضعیت کنونی نعمتهای زیادی شامل حال ما می شود.
وی افزود: در رحمت در ماه مبارک رجب بر روی ما باز شده است. همچنین خدمت به ایمه اطهار در این ماه فراهم شده است. خدمت در نظام جمهوری اسلامی  از دیگر موهبت های الهی است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری امامت و مهدویت ادامه داد: باید شکر نعمت الهی را بجا آورد چون انسان در قبال هر نعمت وظیفه دارد. در این شرایط باید تلاش مضاعف برای ایمه اطهار انجام داد. اینکه همگان برای یک فعالیت مقدس تلاش کنند شکر نعمت محسوب می شود.
به گفته وی برگزاری جشنواره همیشگی در دانشگاه آزاد اسلامی رقم خورده است. در سالجاری در ۱۰  استان این جشنواره به شکل پایبوت فعالیت میکند که بر اساس فرمایش ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال توسعه محتوای قرآنی در این جشنواره و توسعه آن برای سال آینده هستیم.

مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری امامت و مهدویت ادامه داد: در تلاش هستیم تا فعالان جشنواره در استانها بیش از پیش با رسانه های دانشگاه در ارتباط باشند و این نشست تبادل نظر برای اطلاع رسانی عمومی در رسانه ها است.
جعفری با بیام اینکه در سالجاری در ۱۰ استان فعال یک پروژه در حال انجام است،گفت: در سال آینده هم تمامی استانها در جشنواره فعالیت می کنند. 
انتهای پیام/

کد خبر: 1130502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =