نباید مقابل مس رفسنجان امتیاز از دست بدهیم

مسلم مجدمی در مورد دیدار حساس تیمش در هفته 21 لیگ برتر گفت: به هیچ عنوان نباید امتیاز از دست بدهیم.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مسلم مجدمی در مورد شرایط نفت مسجدسلیمان قبل از دیدار با مس رفسنجان که در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر برگزار خواهد شد، به خبرنگار ما گفت: با کسب تساوی مقابل آلومینیوم شرایط تیممان بهتر شد. خدا را شکر در آن دیدار شکست نخوردیم چرا که شرایطمان در جدول اصلا خوب نیست و خوشحالم که یک امتیاز از آلومینیوم گرفتیم گرچه حتی می‌توانستیم به پیروزی برسیم. همچنین امتیاز بازی با مس را هم نباید از دست بدهیم زیرا کار برایمان دشوار می‌شود.

او در مورد دیدار با مس رفسنجان ادامه داد: مس یکی از تیم‌هایی است که برای لیگ امسال بسیار هزینه کرده و بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارد. همانطور که می‌دانید در رده چهارم جدول است و از لحاظ رتبه خیلی با هم اختلاف داریم منتها بازیکنان ما هم خوب و باتجربه هستند و همگی تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم در خانه حریف امتیاز بگیریم.

هافبک نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند در لیگ برتر بماند یا خیر، عنوان کرد: از آنجایی که تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان همین تیم نفت است تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در لیگ برتر بمانیم. متاسفانه به دلیل اینکه تیم ما دیر بسته شد و بلاتکلیف بود و بعد هم یکسری مشکلات مالی و حواشی که وجود داشت باعث شد آنطور که باید نتوانیم نتایج لازم را بگیریم و انشاالله اگر این تیم در لیگ برتر ماند باید مسئولان یک فکر اساسی به حالش کنند.

مجدمی در پایان یادآور شد: من نمی‌دانم چرا تیم‌های نفتی از جمله ما و صنعت نفت اینقدر دچار مشکلات هستیم در حالی که چون اسم نفت روی ما هست باید متمول و قوی باشیم اما اینگونه نیست. در مسجدسلیمان حتی یک سینما و استخر هم وجود ندارد و مردم فقط با بردن تیم نفت خوشحال می‌شوند که اگر همین هم از آنها گرفته شود خیلی ظلم است.

کد خبر: 1132353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =