تشکیل جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران در ۱۴۰۱

نماینده کارگران در شورای عالی کار بیان کرد که جلسه فوق‌العاده‌ای برای تعیین دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علی خدایی در خصوص نتیجه تشکیل جلسه شورای عالی کار که دیروز شنبه ۱۴ اسفندماه برگزار شد، گفت: در جلسه دیروز شورای عالی کار مفصلاً در خصوص تعیین میزان دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۱ بحث شد، اما گروه کارفرمایی برای ارائه پیشنهادهای خود درخواست مهلت دو الی سه روزه دادند که این پیشنهاد پذیرفته شد.

بیشتر بخوانید:

میزان حداقل دستمزد کارگران تا چند روز دیگر اعلام می‌شود

به گفته وی شورای عالی کار جلسه فوق‌العاده‌ای روز دوشنبه ۱۶ اسفندماه سال جاری برای تعیین دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد کرد.

نماینده کارگران در شورای عالی کار، در خصوص احتمال اعلام میزان دستمزد کارگران در جلسه فوق‌العاده شورای عالی کار نیز بابیان این‌که حدس می‌زنم به دلیل ناپخته بودن بحث‌ها در جلسه فوق‌العاده این شورا نیز به نتیجه نرسیم،  افزود: اما با توجه به وعده وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و تلاش نمایندگان جامعه کارگری جلسات بعدی شورای عالی کار باید فشرده پیش برود تا ان‌شاءالله روز شنبه هفتهٔ آینده ۲۱ اسفندماه رقم  دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۱ اعلام شود.

انتهای پیام/ 

منبع: میزان 

کد خبر: 1132368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =