کار کودک نیازمند سناریوی خوب / جای خالی پیشکسوتان حوزه کودک و نوجوان در تلویزیون

بازیگر سریال قصه های تا به تا گفت: جای بسیاری از علاقمندان و پیشکسوتان حوزه کودک در این عرصه خالی است و کسی سرغی از آنها نمی‌گیرد

رضا فیاضی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره علت ضعف برنامه‌های کودک اظهار کرد: کار در زمینه کودک نیازمند سناریوی خوب است چرا که با توجه به اهمیتی که این حوزه دارد هر کاری را نمی‌توان برای آن تولید کرد.

بیشتر بخوانید:

گلایه‌های فاطمه امینی از ضعف صدا و سیما در حوزه کودک / مدیران دغدغه خردسالان را ندارند

وی ادامه داد: کار تولیدی در زمینه کودک باید همراه با خلاقیت، فانتزی و موسیقی باشد تا رویای کودکانه آن اثر تولیدی حفظ شود اما متاسفانه ما در اثرات تولیدی شاهد چنین چیزی نیستیم.

بازیگر سریال قصه های تا به تا افزود: ما باید به اثرات ماندگاری که در این حوزه وجود داشته توجه کنیم و علت ماندگاری آنها را دریابیم به عنوان مثال باید بفهمیم که چرا سریال قصه‌های تا به تا یا همان زی زی گولوی معروف بعد از نزدیک سی سال همچنان پربیننده است و همردم آن را دوست دارند.

فیاضی عنوان کرد: من کارهای زیادی را در زمینه تصویر انجام داده‌ام اما هیچ کدامیک از آنها به اندازه قصه های تا به تا بازتاب نداشته و مردم بعد از گذشت این همه سال مرا همچنان به اسم آقای جمالی سریال زی زی گولو می‌شناسند.

بازیگر سریال دنیای شیرین در ادامه گفت: من خود به عنوان کسی که سال‌ها در حوزه کودک کار کرده و حتی در این زمینه نویسندگی کرده برای اینکه بخواهم برای یک اثر مجوز بگیرم باید کلی این در و آن در بزنم تا نهایت خسته شد و قید همه چیز را بزنم؛ این در حالی است که من توقع دارم با توجه به این همه فعالیتی که در این زمینه داشته‌ام یک نفر به من بگوید چرا کاری تولید نمی‌کنی اما هیچ کس سراغی از من نمی‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا کمتر کسی رغبت می‌کند وارد حوزه کودک شود، گفت: چون حمایت کافی صورت نمی‌گیرد و مسئولین صدا و سیما توجه کافی به این حوزه ندارند.

وی در پایان تاکید کرد: جای بسیاری از علاقمندان و پیشکسوتان حوزه کودک در این عرصه خالی است و کسی سرغی از آنها نمی‌گیرد؛ من خود به شخصه کار کودک را به کار بزرگسال ترجیح می‌دهم چون عاشق بچه‌ها هستم و چندین کتاب در این زمینه نیز نوشته‌ام و توقع دارم که از من بخواهند کاری در این حوزه تولید کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1133144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =